Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wymagania Cyfrowego Polsatu co do anteny

19 Gru 2009 15:52 3626 9
  • Poziom 9  
    Witam.

Stary się uparł, że będzie Cyfrowy Polsat oglądał. Na dachu stoi stara, kilka lat temu kupiona na giełdzie, dość mała (rozmiaru nie znam, za ślisko na dachu) antena. Talerz, rzecz jasna. Nie znam jej parametrów ani nic, ale dodam tylko, że odbierała kiedyś TVN i Polonię na jakimś obskurnym dekoderze, kiedy jeszcze były te kanały niekodowane na satelicie. Prześwitywało też Tele 5 albo RTL 7 niemieckie. I tyle wam mogę powiedzieć, bo więcej nie wiem. Nie mogę znaleźć nigdzie informacji co do wymagań, jakie mogą mieć dzisiejsze cyfrowe telewizje. Może wystarczy ta, co mam, żeby dekoder - nowy, oczywiście - odbierał kanały Cyfrowego Polsatu? Ja osobiście raczej nie sądzę, ale nie znam się na tym i nie wiem, jak dużo zależy od talerza, a jak dużo od dekodera i okablowania.

Pozdrawiam.
  • Poziom 14  
    Witaj .Polsat będzie odbierał poprawnie na czaszy o średnicy 80cm.
    HD musisz mieć 90 cm.Podłącz do tej anteny którą posiadasz,zobacz czy coś złapiesz.Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Witam ponownie i dziękuję za odpis.

Ponoć odbiera też na 70cm, ale nie zmieniając już wątku, jakim podążamy - talerz charakteryzuje się jeszcze czymś, czy tylko średnicą? Coś jeszcze może mieć "lepsze", czego nie dają z dekoderem?

Podłączyć, oczywiście, podłączę. Ale wolę na zapas wiedzieć, czy będę musiał dodatkowo inwestować.

Pozdrawiam.
  • Poziom 14  
    Możesz mieć stary konwerter ( nie odbiera wszystkich częstotliwości).
    Były kiedyś konwertery z dodatkowym przewodem do zmiany polaryzacji,
    dawno,dawno temu.
  • Poziom 9  
    Cytat:
    z dodatkowym przewodem do zmiany polaryzacji
    Rozumiem, że w miarę uniwersalne?