Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Amplituner Koda AV-504 - komunikat "Protect"

20 Gru 2009 09:44 2033 4
  • Poziom 9  
    Witam
    To mój pierwszy post tutaj chociaż czasem zaglądam.
    Jestem zupełnym laikiem w kwestii naprawy urządzeń elektronicznych więc proszę o wyrozumiałość.
    Problem jest taki:
    Używam amplitunera Koda AV-504 od ponad trzech lat.
    Używam raczej rzadko więc dziś włączyłem po chyba kilku miesiącach bezczynności.
    Po włączeniu przycisku zapala się kontrolka "Standby" a po włączeniu pilotem urządzenie wyświetla komunikat "PROTECT" po czym wyłącza się.
    Użycie przycisku "Reset" niczego nie zmienia.
    Trochę szukałem na forum i zdaje sie, że taki komunikat oznacza kłopoty.
    Nigdzie jednak nie znalazłem wątku dotyczącego tego modelu więc stąd moje pytania.
    Czy to uszkodzenie czy też sprzęt może w jakiś sposób sie zablokował?
    Jeśli uszkodzenie to czy warto w ogóle naprawiać czy raczej koszt będzie zbyt duży?
    No w sumie...czy coś z tym da się zrobić czy raczej wywalić to chińskie ustrojstwo w cholerę?
  • Poziom 37  
    Taki komunikat oznacza zazwyczaj pojawienie się stałego napięcia na wyjściu. Przekaźnik głośników jak mniemam nie załącza się i jedyne co możesz zrobić to odpiąć kolumny i załączyć licząc że może gdzieś robi się zwarcie na kolumnach lub ich przewodach. Jeśli sytuacja zostanie bez zmian, a twoje zdolności naprawcze są raczej znikome to oddaj sprzęt do naprawy lub chociaż ekspertyzy. Dowiesz się przynajmniej jaki jest koszt naprawy i sam zdecydujesz czy go robić czy nie.
  • Poziom 10  
    Obstawiałbym końcówkę mocy, sprawdziłbym ją w pierwszej kolejności, masz jakiś multimetr?? Są tam bodajże STK402-250 i STK402-050.
  • Serwisant