Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager 2003 2.5CRD Nie można wyłączyć nawiewu

20 Gru 2009 13:38 7712 16
  • Poziom 10  
    Witam

    Problem jak w temacie, dmuchawa nie wyłącza się nawet po wciśnieciu przycisku PWR regulacja obrotów też nie działa.
    Co to moze być?

    Pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 43  
    Klimatronic czy manual?
  • Poziom 10  
    Klimatronik, dodam ze pozostałe przyciski działają dobrze
  • Poziom 43  
    Uszkodzony sterownik dmuchawy(zwarty tranzystor)
  • Poziom 10  
    Czyzby cos przymarzlo? Da się to naprawić?

    Wiesz moze gdzie jest ten sterownik?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 43  
    Nie naprawiałem tego, miałem drugi sterownik(można wymienić przebity tranzystor ale nie znam zamiennika) Jest za schowkiem(trzeba go zdemontować)
  • Poziom 10  
    Dzieki kolego jutro troche pogrzebie.
    Mam jeszcze jedno pytanie nie zwiazane z tematem, otóż w instrukcji wyczytałem że moge zmienic np. opóźnienie wyłaczania świateł, otwieranie drzwi jednym lub dwoma przyciśnieciami musze tylko wcisnąć przycisk MENU tylko gdzie on jest?!
  • Poziom 43  
    Nie znam aż tak dobrze tego auta
  • Poziom 14  
    A ja zapytam czy Twoje auto ma dogrzewacz silnika-webasto. Jeśli tak to może byc jeszcze jedna przyczyna. Przewod zasilający wentylator znajdujący się pod IPM-em
  • Poziom 26  
    A kolega bezpieczniki posprawdzał?
  • Poziom 10  
    szwed. pawel: Mam dogrzewacz mozesz napisac gdzie dokładnie jest ten przewód?

    andrend: Bezpieczniki tez sprawdzałem te w skrzynce obok akumulatora nie wiem czy są jakieś inne
  • Poziom 14  
    IPM- to wlaśnie ta srzynka bezpieczników. Aby dostać się do przewodu zasilającego
    wntylator demontujesz akumulator, odchylasz skrzynkę i masz wszystkie przewody na wierzchu. Czesto jest tak że montując webasto w tych samochodach wpinali się wlaśnie w ten przewód, aby móc wysterowac wentylator nawiewu dla ogrzewania postojwego. Miałem iuż kilka przypadków że polnczenie bylo nie pewne, wilgoć robiła swoje. Jeśli masz webasto sprawdz też przekaźniki 3sztuki zamontowane między IPM-em a wzmocnieniem przedniego blotnika lewego. Też czesto padały styki a śnidz aż
    kwitla piękną zielenią.
  • Poziom 43  
    szwed.pawel napisał:
    IPM- to wlaśnie ta srzynka bezpieczników. Aby dostać się do przewodu zasilającego
    wntylator demontujesz akumulator, odchylasz skrzynkę i masz wszystkie przewody na wierzchu. Czesto jest tak że montując webasto w tych samochodach wpinali się wlaśnie w ten przewód, aby móc wysterowac wentylator nawiewu dla ogrzewania postojwego. Miałem iuż kilka przypadków że polnczenie bylo nie pewne, wilgoć robiła swoje. Jeśli masz webasto sprawdz też przekaźniki 3sztuki zamontowane między IPM-em a wzmocnieniem przedniego blotnika lewego. Też czesto padały styki a śnidz aż
    kwitla piękną zielenią.

    Tu jest mowa o dmuchawie, nie o wentylatorach chłodnicy
  • Poziom 10  
    moze byc tez przyczyna samego wyłącznika lub panela, proponuje zdobyc schemat instalacji elektrycznej
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Napisałem krótko, co jest uszkodzone, tu nie ma co gdybać tylko trzeba wymienić
  • Poziom 10  
    pat224: może coś w tym jest dziś mi padło podświetlenie tego panela
  • Poziom 10  
    Problem rozwiązany, to był sterownik dmuchawy.
    Dzięki wszystkim za zainteresowanie
    Zamykam temat.