Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

komputer vialle lpi naprawa

20 Dec 2009 17:26 6415 14
  • Level 11  
    Witam mój problem zaczyna się wraz ze spadkiem temperatury powietrza na dworze.
    Ecu od Lpi gdy jest zmarznięte nie załącza się po włączeniu zapłonu, gdy poleży w domu startuje od razu.

    Czy ktoś naprawiał taki przypadek ? Na moje oko przekaźniki w ecu są uwalone, ale czekam na jakieś sugestie.
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 39  
    E, nie spotkałem się z przekaźnikiem wrażliwym na temperaturę, raczej stawiałbym na zimny lut lub pękniętą ścieżkę, bo to już może być na to wrażliwe. Przy trudności z lokalizacją tego, doraźnie zastosowałbym jakieś lekkie podgrzanie go.
  • Level 11  
    Stawiam na te przekaźnik bo to jedyne części ruchome w tym ecu.

    Zalecasz wszystkie ścieżki raz jeszcze prze lutować dla pewności ?
  • Level 39  
    Może nie przelutowywać od razu, ale na początku pooglądać przez mocną lupę i wydaje mi się, że te oględziny zrobić na zamarzniętym ecu. Może będzie widać i wtedy poprawić lut. Posprawdzałbym również napięcia w różnych punktach jak działa i nie działa. To może naprowadzić na dziurę. Tak sobie gdybam.
    To nie musi być pęknięta ścieżka czy zimny lut, ale uszkodzony jakiś element. Ja w autoalarmie spotkałem się z pękniętą szklaną diodą, której działanie zależało od zmian temperatury.
  • Level 11  
    Po oględzinach pod lupą nic nie stwierdziłem, wymiana przekaźników nie pomogła,zostaje tylko mozolne sprawdzanie napięć na elementach ecu. Myślałem jeszcze nad ominięciem przekaźników i podłączeniem na stałe, ale nie wiem jaki to będzie miało wpływ na kompa.
  • Level 23  
    Pewnie auto miało lekką kolizje (chociaż niekoniecznie).

    Jest tam jedno takie hmmmm najczęściej padające miejsce.

    Inna sprawa, że tam idzie chyba tylko jeden pozapłonowy - i nie jest tragedia rozrysować sobie kawałek schematu.

    pozdrawiam
  • Level 11  
    Nie wiem czy miało kolizje kiedyś w przeszłości, możesz jaśniej powiedzieć o którym miejscu myślisz ?
  • Level 12  
    witam
    może ktoś napisać gdzie dostać części do instalacji V generacji męczę wujka google od paru ładnych dni i nie mogę znaleźć
  • Level 39  
    Wpisz w google LTA Polonia, oni rozprowadzają Vialle, bo o to chyba chodzi.
    Możesz zadzwonić tel. 41 373 8400 i spytać.
  • Level 10  
    mam te same objawy znalazłeś u siebie przyczynę mi mówili że to sonda lambda
  • Level 10  
    Link

    Dodano po 3 [godziny] 23 [minuty]:

    znalazłem jeden przewód koloru zółto-brązowy podłączony do kompa Lpi pod pin 22
    gdzie ten kabelek powinien być podpięty?
  • Level 9  
    palala wrote:
    Pewnie auto miało lekką kolizje (chociaż niekoniecznie).

    Jest tam jedno takie hmmmm najczęściej padające miejsce.

    Inna sprawa, że tam idzie chyba tylko jeden pozapłonowy - i nie jest tragedia rozrysować sobie kawałek schematu.

    pozdrawiam


    Palala,
    Gdzie jest to najczęściej padające miejsce w Vialle LPE ?
    Moj problem polega na tym, ze Vialle dziala do temp. 28 st.C - jesli jade dluzej niz 30 min. tej temp. lub wyzszej silnik zaczyna szarpac i przestaje pracowac na LPG.

    Pozdrawiam,
    Artur
  • Level 10  
    smarti95 wrote:
    palala wrote:
    Pewnie auto miało lekką kolizje (chociaż niekoniecznie).

    Jest tam jedno takie hmmmm najczęściej padające miejsce.

    Inna sprawa, że tam idzie chyba tylko jeden pozapłonowy - i nie jest tragedia rozrysować sobie kawałek schematu.

    pozdrawiam


    Palala,
    Gdzie jest to najczęściej padające miejsce w Vialle LPE ?
    Moj problem polega na tym, ze Vialle dziala do temp. 28 st.C - jesli jade dluzej niz 30 min. tej temp. lub wyzszej silnik zaczyna szarpac i przestaje pracowac na LPG.

    Pozdrawiam,
    Artur


    Mam dokładnie ten sam problem, przy obecnych upałach po około 15-20 minutach jazdy sterownik przestaje pracować i można na nim jajka smażyć. Już zastanawiałem się nad przeniesieniem go w bardziej przewiewne miejsce, ale to tylko półśrodki.
  • Level 10  
    Co do forumowicza bebic. Obstawiam uwalony sterownik pompy znajdujący się w butli gazowej. Jeśli jest nowego typu taka podłużna prostokątna kostka to jest bardzo awaryjna. Należy go wymienić na stary typ z zespolonym deklem.





    Moderated By T5:

    3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.