Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

komputer vialle lpi naprawa

krymka 20 Gru 2009 17:26 5857 14
  • #1 20 Gru 2009 17:26
    krymka
    Poziom 11  

    Witam mój problem zaczyna się wraz ze spadkiem temperatury powietrza na dworze.
    Ecu od Lpi gdy jest zmarznięte nie załącza się po włączeniu zapłonu, gdy poleży w domu startuje od razu.

    Czy ktoś naprawiał taki przypadek ? Na moje oko przekaźniki w ecu są uwalone, ale czekam na jakieś sugestie.

    0 14
  • #2 20 Gru 2009 18:34
    gimak
    Poziom 36  

    E, nie spotkałem się z przekaźnikiem wrażliwym na temperaturę, raczej stawiałbym na zimny lut lub pękniętą ścieżkę, bo to już może być na to wrażliwe. Przy trudności z lokalizacją tego, doraźnie zastosowałbym jakieś lekkie podgrzanie go.

    0
  • #3 20 Gru 2009 18:57
    krymka
    Poziom 11  

    Stawiam na te przekaźnik bo to jedyne części ruchome w tym ecu.

    Zalecasz wszystkie ścieżki raz jeszcze prze lutować dla pewności ?

    0
  • #4 20 Gru 2009 23:51
    gimak
    Poziom 36  

    Może nie przelutowywać od razu, ale na początku pooglądać przez mocną lupę i wydaje mi się, że te oględziny zrobić na zamarzniętym ecu. Może będzie widać i wtedy poprawić lut. Posprawdzałbym również napięcia w różnych punktach jak działa i nie działa. To może naprowadzić na dziurę. Tak sobie gdybam.
    To nie musi być pęknięta ścieżka czy zimny lut, ale uszkodzony jakiś element. Ja w autoalarmie spotkałem się z pękniętą szklaną diodą, której działanie zależało od zmian temperatury.

    0
  • #5 25 Gru 2009 22:44
    krymka
    Poziom 11  

    Po oględzinach pod lupą nic nie stwierdziłem, wymiana przekaźników nie pomogła,zostaje tylko mozolne sprawdzanie napięć na elementach ecu. Myślałem jeszcze nad ominięciem przekaźników i podłączeniem na stałe, ale nie wiem jaki to będzie miało wpływ na kompa.

    0
  • #6 26 Gru 2009 09:20
    palala
    Poziom 23  

    Pewnie auto miało lekką kolizje (chociaż niekoniecznie).

    Jest tam jedno takie hmmmm najczęściej padające miejsce.

    Inna sprawa, że tam idzie chyba tylko jeden pozapłonowy - i nie jest tragedia rozrysować sobie kawałek schematu.

    pozdrawiam

    0
  • #7 26 Gru 2009 10:52
    krymka
    Poziom 11  

    Nie wiem czy miało kolizje kiedyś w przeszłości, możesz jaśniej powiedzieć o którym miejscu myślisz ?

    0
  • #8 15 Cze 2010 15:16
    altar3
    Poziom 12  

    witam
    może ktoś napisać gdzie dostać części do instalacji V generacji męczę wujka google od paru ładnych dni i nie mogę znaleźć

    0
  • #9 15 Cze 2010 15:39
    gimak
    Poziom 36  

    Wpisz w google LTA Polonia, oni rozprowadzają Vialle, bo o to chyba chodzi.
    Możesz zadzwonić tel. 41 373 8400 i spytać.

    0
  • #11 17 Wrz 2010 21:41
    czech_ba
    Poziom 10  

    mam te same objawy znalazłeś u siebie przyczynę mi mówili że to sonda lambda

    0
  • #12 19 Wrz 2010 19:38
    czech_ba
    Poziom 10  

    Link

    Dodano po 3 [godziny] 23 [minuty]:

    znalazłem jeden przewód koloru zółto-brązowy podłączony do kompa Lpi pod pin 22
    gdzie ten kabelek powinien być podpięty?

    0
  • #13 10 Lip 2012 09:30
    smarti95
    Poziom 8  

    palala napisał:
    Pewnie auto miało lekką kolizje (chociaż niekoniecznie).

    Jest tam jedno takie hmmmm najczęściej padające miejsce.

    Inna sprawa, że tam idzie chyba tylko jeden pozapłonowy - i nie jest tragedia rozrysować sobie kawałek schematu.

    pozdrawiam


    Palala,
    Gdzie jest to najczęściej padające miejsce w Vialle LPE ?
    Moj problem polega na tym, ze Vialle dziala do temp. 28 st.C - jesli jade dluzej niz 30 min. tej temp. lub wyzszej silnik zaczyna szarpac i przestaje pracowac na LPG.

    Pozdrawiam,
    Artur

    0
  • #14 29 Lip 2012 20:44
    bebic
    Poziom 10  

    smarti95 napisał:
    palala napisał:
    Pewnie auto miało lekką kolizje (chociaż niekoniecznie).

    Jest tam jedno takie hmmmm najczęściej padające miejsce.

    Inna sprawa, że tam idzie chyba tylko jeden pozapłonowy - i nie jest tragedia rozrysować sobie kawałek schematu.

    pozdrawiam


    Palala,
    Gdzie jest to najczęściej padające miejsce w Vialle LPE ?
    Moj problem polega na tym, ze Vialle dziala do temp. 28 st.C - jesli jade dluzej niz 30 min. tej temp. lub wyzszej silnik zaczyna szarpac i przestaje pracowac na LPG.

    Pozdrawiam,
    Artur


    Mam dokładnie ten sam problem, przy obecnych upałach po około 15-20 minutach jazdy sterownik przestaje pracować i można na nim jajka smażyć. Już zastanawiałem się nad przeniesieniem go w bardziej przewiewne miejsce, ale to tylko półśrodki.

    0
  • #15 15 Gru 2016 19:53
    koniol45
    Poziom 9  

    Co do forumowicza bebic. Obstawiam uwalony sterownik pompy znajdujący się w butli gazowej. Jeśli jest nowego typu taka podłużna prostokątna kostka to jest bardzo awaryjna. Należy go wymienić na stary typ z zespolonym deklem.





    Moderowany przez T5:

    3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.

    0