Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

1.4 Opel Astra F (c14nz) gaśnie w czasie jazdy, nie odpala

21 Gru 2009 21:02 14779 17
  • Poziom 9  
    Witam Wszystkich bardzo serdecznie, jestem tu nowy chociaż problem jak widać do nowych nie należy.
    Autko jak w temacie, rocznik 92
    Lubi sobie niestety zgasnąć od czasu do czasu w czasie jazdy lub postoju, np. na światłach. Paliwo tankuję zawsze na normalnych stacjach, żadne tam Carrefour-y itp.
    Ostatnio odkąd nastały minusowe temperatury autko na dobre zdechło. Ako jest nowe. Po przekręceniu stacyjki kręci ale nie chce zaskoczyć. świece wymienione, iskra jest. Czy przyczyną może być wadliwa pompa paliwa, czy może przyczyna jest inna??
    Dodam, że jestem laikiem w tych sprawach ale mimo to liczę na pomoc. Z góry dziękuję.
  • Poziom 14  
    słychać pompę? może być woda w zbiorniku lub układzie paliwowym, stoi w garażu?
  • Poziom 2  
    Też posiadam taka astre i mam podobny problem. Nie chce mi odpalic i tak jakby juz prawie cos łapie ale nie moze. U mnie mysle ze przyczyna jest kopułka i palec rożdzielacza. Juz pare osob mi o tym mowilo zebym sobie wymienil bo juz jest zjechane. Taki jeden mechanik mowil ze jak juz mi nie bedzie chcial odpalic to nie odpali. No to chyba sie doczekałem. Kopułkę zamowilem bo kable WS i świece juz wymienialem. Sprawdz jak masz okazje czy ze spycha Ci odpali.
  • Poziom 9  
    Autko stoi non stop na wolnym powietrzu. Nie umiem niestety odpowiedzieć, czy podczas próby rozruchu słychać pompę paliwa. Jeśli chodzi o kopułkę, to ponoć w tym temacie jest ok. .... bo jakiś znajomy obeznany w temacie tak stwierdził.

Dodano po 5 [minuty]:

Jeśli chodzi o odpalanie na pych, to słyszałem, że w tego typu silnikach nie jest to zbyt dobry pomysł więc wole nie ryzykować.
  • Poziom 2