Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Budowa samolotu zdalnie sterownego - potrzebuję instrukcji

22 Gru 2009 23:33 10200 5
  • Poziom 9  
    Witam.Jestem jak narazie w tym "zielony".Chciałbym zbudować samolot zdalnie sterowany aby mieć dość fajna zabawę i nie zła frajdę.Ale nie wiem od czego się zabrać?? co później kupić i zamontować?po prostu potrzebuje instrukcji od samego początku jak zbudować.
  • Poziom 25  
    Polecam zagłębienie się w lekturę forum www.epheli.pl. Samolot RC to nie jest taka prosta sprawa, szczególnie od strony mechanicznej.
  • Poziom 35  
    kamilek161290 napisał:
    ...Jestem jak narazie w tym "zielony"...
    No cóż, kiedyś trzeba zacząć.
    kamilek161290 napisał:
    ...Chciałbym zbudować samolot zdalnie sterowany aby mieć dość fajna zabawę i nie zła frajdę.Ale nie wiem od czego się zabrać??...
    Zacznij od znalezienia w sieci projektu modelu RWD-5. Autorem tegoż jest Kolega SkaaZoo. Opis jest łopatologiczny, dokładnie dla kogoś kto dopiero wchodzi w temat modelarstwa lotniczego.
    kamilek161290 napisał:
    ...co później kupić i zamontować?...
    Co zrobisz później to już całkiem inna bajka.
    mklos1 napisał:
    ....Samolot RC to nie jest taka prosta sprawa, szczególnie od strony mechanicznej.
    Nie przesadzaj, gdyby wszyscy mówili "to za trudne, tego się nie da" to do tej pory skakali byśmy po drzewach obżerając się bananami.
  • Poziom 25  
    Tomasz.W napisał:
    Nie przesadzaj, gdyby wszyscy mówili "to za trudne, tego się nie da" to do tej pory skakali byśmy po drzewach obżerając się bananami.