Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zamontować alarm w Toyocie Yaris.

piogun 09 Lip 2004 23:57 15312 26
  • #1 09 Lip 2004 23:57
    piogun
    Poziom 10  

Witam
    Bardzo proszę o pomoc kogoś , kto montował alarm w yarisie z elektrycznymi szybami i centralnym zamkiem . Chcę to zrobić sam , a nie mam doświadczenia w montowaniu alarmów i nie chcę czegoś zepsuć .

Pozdrawiam :)

0 26
  • #2 10 Lip 2004 00:31
    slowmot
    Poziom 18  

A jaki alarm chcesz do tego autka zaaplikować?-klasyczny,czy z szyną transmisyjną?

0
  • #3 11 Lip 2004 12:29
    piogun
    Poziom 10  

Klasyczny z modułem domykania szyb

0
  • #4 15 Lip 2004 15:34
    nissei
    Poziom 12  

montuje alarmy od jakiegos czasu i jak nie chcesz wylondować w serwisie to daj sobie spokój toyoty nie sa wdziencznnymi autami do eksperymentowania
    lepiej wyłozyci pare zlotych i niech to zrobi fachowiec bo kasowanie błędów w komputerze jest zdecydowanie droższe

0
  • #5 15 Lip 2004 16:08
    slowmot
    Poziom 18  

I tu kolega nissey ma racje....jeśli nie masz doświadczenia to lepiej daj to auto komuś kto robił te rzeczy,albowiem w tym autku łatwo o problemy-pozdrawiam

0
  • #6 15 Lip 2004 23:47
    piogun
    Poziom 10  

Dzięki za radę Panowie , w między czasie dowiedziałem się że przez samodzielne założenie alarmu straciłbym gwarancję na elektrykę . Pozostało mi więc odwiedzić salon toyoty i zapłacić za alarm jak za przysłowiowe zboże .

Pozdrawiam

0
  • #7 18 Lip 2004 10:50
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

a o którym yarisie mówicie? Pierwszym czy drugim (tym po liftingu). Bo właśnie niedługo zjeżdża mi taki pierwszy yaris na montaż i mnie trochę nastraszyliście. Tak więc na co mam zwrócić szczególną uwagę?

0
  • #8 19 Lip 2004 22:06
    piogun
    Poziom 10  

Błażej napisał: