Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lampki choinkowe-problemy

kanalia 23 Gru 2009 11:24 3133 5
  • #1 23 Gru 2009 11:24
    kanalia
    Poziom 2  

Witam. Mam pewien problem a jestem kompletnie zielony w tych sprawach i chciałbym się was poradzić. Mam komplet lampek choinkowych 4-kolorowych i dwa kolory po pewnym czasie zaczynają migać. Dodam, że na początku tego całego układu na którym znajdują się te lampki jest niewielkie urządzenie grające jakąś tam muzyczkę. I chciałbym zrobić tak, aby te lampki w ogóle nie migały. Nie wiem czy może coś trzeba zmienić w układzie w tym urządzeniu czy jak... Bardzo proszę o jakieś porady. :)

0 5
  • #2 23 Gru 2009 11:31
    Paweł Es.
    Pomocny dla użytkowników

Trzeba założyć zwory w układzie ale do tego musisz zamieścić wyraźne (ostre) zdjęcia obu stron płytki sterownika (wewnątrz obudowy), to ci wrysuję co z czym trzeba połączyć. Mam nadzieję, że umiesz lutować i masz podstawowy sprzęt ?

Uważaj przy otwieraniu obudowy, bo te kabelki bardzo łatwo się łamią i będziesz musiał je podlutować w razie czego.

Aha i na wszelki wypadek, oznacz jakoś kolejność podłączenia przewodów wychodzących ze sterownika (naklej np. kawałki taśmy izolacyjnej i napisz na nich numerki) by potem problemu w razie czego nie było, bo one dla "ułatwienia" są w jednym kolorze ;)

0
  • #4 23 Gru 2009 12:41
    Paweł Es.
    Pomocny dla użytkowników

Jak byś mógł to pierwsze zdjęcie zrobić ostrzej i przy lepszym oświetleniu płytki (można by też zdjąć to pokrętło) by było coś widać

0
  • #5 23 Gru 2009 13:11
    perszeron
    Poziom 20  

Z mojej analizy wynika że jest to płytka tylko dla urządzenia grającego a za miganie lampek odpowiedzialna może być specjalna lampka z bimetalem (wstawiona jest jak normalna żaróweczka ), ale mogę się mylić.
    Proszę dodać dodatkowe informację ,gdzie podłączone do płytki jest 220v,