Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

FIAT 126p problem z kierunkowskazami

10 Lip 2004 13:40 2386 9
  • Poziom 10  
    Mam problem z migaczami. Migają mi bardzo slabo (prawie niewidoczne) oraz z dużą częstotliwościa. Jeśli ktoś wie coś na ten temat to proszę o pomoc?
  • Poziom 25  
    Witam
    Wymień przerywacz to powinno załatwić sprawe
    Pozdrawiam....
  • Poziom 21  
    Maluch ma marną elektrownię . Wymień przerywacz na np. elektroniczny, który nie będzie czuły na poziom napięcia. O ile dobrze pamiętam to efekt szybkiego mrygotania występuje także po padnięciu żarówki (dotyczy przerywacza bimetalicznego).
  • Poziom 31  
    Przerywacze elektroniczne również sygnalizują przepalenie żarówki zwiększoną częstotliwością błysków :idea:
  • Poziom 15  
    Podstawową rzeczą we FIAT-ach 126p jes to iż maja one bardzo słaba mase jeśli chodzi o tylnie światła proponował bym dołożenie kabla masowego i połączenie go jak najkrótszym odcinkiem z blachą samochodu. Drugim podstawowym delematem tych że świateł jest ich szybka podatność na korozje tzn. połączenia na płytce drukowanej w kloszu są robione przy pomocy nitów którre po pewnym czasie luzują się i nie łącza należało byje delikatnie dobich młoteczkiem aby poprawić ich łączenie z drukiem. No i na końcu przerywacz, znając polskie samochody napewno masz przerywacz bimetalowy można go wyregulować na swój sbosób ale liczyć sie trzeba z możliwośćią uszkodzenia tegoż przerywacza, a mianowicie należy ściągnąć aluminiową obudowę a następnie po tej stronie co jest grzałka (spirala z drutu oporowego) zaraz obok niej przechodzi taki cieniutki drucik który u góry jest przygrzany do blaszki, a na dole jast on zaczepiony poprzez taką okrągłą kuleczkę nie wiem z jakiego materiału (ja u siebie jak rozbierałemto były to kulki koloru białego lub przezroczystego). I teraz następuje najważniejszy moment: a mianowicie należy włączyć kierunkowskazy i delikatnie naginać blaszkę do góry i na dół przy której znajduje się ta kuleczka. Ruchy te spowoduja dłurzsze lub krótsze zapalanie się kierunkowskazów, w zależności od tego czy drucik ten zostanie bardziej naciągnięty, czy zostanie on poluzowany. W razie pytań 4172923 to jest mój nr GG można mnie zastać po godzinie 23 POZDRAWIAM
  • Użytkownik usunął konto  
  • Spec od Mercedesów
    >Bo jeżeli awaryjne też są nikłe,to przerywacz odpada z kręgu zainteresowania

    Należy tu wziąść pod uwagę, że spora część maluchów ma inny przerywacz do kierunków, a inny do awaryjnych

    Pzdr.
  • Spec od samochodów
    Elektrit chyba pomyliłeś 12W z 21W.
    Stawiam na zepsuty przerywacz.

    Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    Witka!
    Oj znam ten problem.
    Jeśli to maluszek już starszy to generalnie instalacja do przeglądu.
    Typowym mankamentem tego modelu była instalacja.
    Niestety trochę pracy przed tobą.
    Tak jak radzili koledzy, trzeba zastąpić przerywacz bimetal na elektroniczny.Ale to jest leczenie już skutku, ponieważ słaby prąd w obwodzie przerywacz elektroniczny pomyli z brakiem żarówki i będą Ci kierunki dalej słabo i szybko pracować.
    Przyczyna to straty na złączach(konektorach).
    Najlepiej ze schemacikiem w rączce od masa aku., aku+.,czerwony przewód(po drodze złączka), kostki stacyjki, stacyjka,hebelek kierunków,konektory przy przerywaczu,listwa bezpiecznikowa,styki w lampach(tylne krawędziowe), oprawki żarówek i masa do nich.
    Jak masz jaki miernik uniwersalny to Ci pomoże ustalić gdzie napięcie spada.
    HeJ.