Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw vento 1,9tdi pali jak smok

hary.pl 25 Gru 2009 06:49 2697 12
  • #1 25 Gru 2009 06:49
    hary.pl
    Poziom 9  

    witam mam problem z moim vento 1,9tdi 110 koni rocznik 1996 niedawno kupilem i pali mi 12 litrow na 100 km a turbina jak sie zalaczy to bardzo gwizda silnik pracuje rowno i jest bardzo zrywny jak na disla jak mu zmniejszyc spalanie z gory dziekuje za rade

    0 12
  • #2 25 Gru 2009 09:08
    loloo
    Poziom 11  

    spróbuj ustawić dawke na pompie może jest coś ze zapłonem nie tak...

    0
  • #3 25 Gru 2009 09:12
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    Silnik AFN? Trzeba by podiagnozować kabelkiem. 90 czy 110KM ?

    0
  • Pomocny post
    #4 25 Gru 2009 09:43
    Mietek1976
    Poziom 13  

    Zakładam że układ paliwowy masz szczelny tzn. że nie cieknie ci nigdzie paliwo.Normalnie te auta palą ok.5,5 do 6,5 l/100km.Tu masz dwa rzy takie spalnie,czy nikt nie tuningował silnika poprzez zwiększenie dawki paliwa i ciśnienia powietrza (turbo gwizda).Vag ci dużo powie.

    0
  • #5 25 Gru 2009 16:04
    hary.pl
    Poziom 9  

    silnik 110KM ,mozliwe ze go ktos tuningowal bo turbo bardzo gwizda

    [size=9]Dodano po 6 [minuty]:[/si
    wiem jak zmniejszyc dawke paliwa ale nie wiem jak zmniejszyc cisnienie powietrza na turbinie

    0
  • #6 28 Gru 2009 00:11
    ZBIGNIEW H 1962
    Poziom 9  

    sprawdź jak zachowuje sie temperatura silnika, jeśli silnik nie będzie dogrzany i jeśli jeździsz na krótkich odcinkach to będzie dużo palił, jeśli jeździsz jednorazowo więcej jak 5 km, a silnik nie osiąga 90 stopni to sprawdź termostat

    0
  • #7 28 Gru 2009 08:04
    Sztomel
    Poziom 34  

    Wpływ na to spore spalanie może mieć :
    - zbyt duża dawka paliwa ustawiona na nastawniku pompy wtryskowej,
    - uszkodzony czujnik temperatury lub dodany do niego rezystor,
    - ciągle otwarty termostat lub jego brak,
    - wycieki paliwa z układu zasilania,
    - założony przez poprzednika chip box.

    0
  • #8 28 Gru 2009 08:32
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #9 28 Gru 2009 21:21
    TESMEN
    Poziom 18  

    Obstawiam bardzo budżetowy "chip tuning" sprawdź czujnik temp paliwa w nastawniku..

    1
  • #10 29 Gru 2009 18:59
    hary.pl
    Poziom 9  

    prawie wcale nie kopci, ale temperatura silnika nie przekracza 70 stopni nawet na dalszych odcinkach a turbina bardzo gwizda powyzei 2 tysiecy obrotow i dostaje duzego kopa

    0
  • #11 29 Gru 2009 19:03
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    To termostat do wglądu.

    0
  • #12 16 Sty 2010 08:34
    hary.pl
    Poziom 9  

    ok zmniejszylem mu spalanie ale jeszcze mi turbina bardzo gwizda jak mam ja wyregulowac i czy to cos da

    0
  • #13 19 Sty 2010 21:25
    TESMEN
    Poziom 18  

    a jak autko jedzie jak ciągnie po całości czy tylkoz dołu a może w wyższych zakrecach obrotów?
    mogła sie kierownica w turbinie zapiec ,,,

    0