witam Forumowiczów.
mam spory problem z calibrą.
Jest to model z silnikiem ośmiozaworowym, niby prosty silnik - ale nie do końca.
Problem jest taki, że auto pracuje poprawnie tylko do momentu osiągnięcia temperatury roboczej - potem zaczyna się dusić i w końcu gaśnie. Wymieniłem już czujnik temperatury silnika (ten dla ecu), czujnik prędkości obrotowej i dalej nic...
Mam dostęp do testera KTS i po podłączeniu wyszło na to, że jest gdzieś czujnik temperatury zasysanego powietrza - najprawdopodobniej wadliwy - pokazujący obecnie -56 stopni... Chciałbym go również wymienić, ale w żaden sposób nie mogę go znaleźć - może jest on wbudowany w przepływomierzu - bo ani w rurze dolotowej, ani w samym kolektorze nic takiego nie ma...
Bardzo więc proszę o pomoc - GDZIE JEST CZUJNIK TEMPERATURY POWIETRZA ZASYSANEGO/ZEWNĘTRZNEGO I CZY MA ON WPŁYW NA ROZRUCH SILNIKA?
Za udzieloną pomoc bardzo dziękuję.
mam spory problem z calibrą.
Jest to model z silnikiem ośmiozaworowym, niby prosty silnik - ale nie do końca.
Problem jest taki, że auto pracuje poprawnie tylko do momentu osiągnięcia temperatury roboczej - potem zaczyna się dusić i w końcu gaśnie. Wymieniłem już czujnik temperatury silnika (ten dla ecu), czujnik prędkości obrotowej i dalej nic...
Mam dostęp do testera KTS i po podłączeniu wyszło na to, że jest gdzieś czujnik temperatury zasysanego powietrza - najprawdopodobniej wadliwy - pokazujący obecnie -56 stopni... Chciałbym go również wymienić, ale w żaden sposób nie mogę go znaleźć - może jest on wbudowany w przepływomierzu - bo ani w rurze dolotowej, ani w samym kolektorze nic takiego nie ma...
Bardzo więc proszę o pomoc - GDZIE JEST CZUJNIK TEMPERATURY POWIETRZA ZASYSANEGO/ZEWNĘTRZNEGO I CZY MA ON WPŁYW NA ROZRUCH SILNIKA?
Za udzieloną pomoc bardzo dziękuję.