Witam Kolegów.
Przed napisaniem tego postu zajrzałem tu i ówdzie na elektrodzie i...nie znalazłem odpowiedniej odpowiedzi na mój kłopocik,więc może komuś się będzie chciało
coś tutaj dopisać
Więc tak:
Mam passata b4 1995 rok,tdi 1z.Kupiłem go z niesprawnym włącznikiem tylnych szyb,zamontowanym na aucie.Zdobyłem praktycznie za free taki sam włącznik z passata b3(wtyk ten sam)Podłączyłem go końcówki i...zakopciło się z wnętrza przycisku.Rozebrałem przycisk i zobaczyłem zjaraną płytkę pod przyciskiem,w okolicach opornika.Bezpieczniki są ok,nie popalone.Kupiłem teraz oryginalny przycisk ze szrotu do Be-czwórki i...boję się go wkładać
Stało się to dwa dni temu,zatem nie sprawdzałem jeszcze niczego dodatkowo w aucie.(stoi w garażu).
Co powinienem teraz sprawdzić?
Wychodzi na to,że prąd dochodzi,skoro zjarało przycisk.Bezpieczniki okej.
Czy jest jakiś przekaźnik,odpowiedzialny za otwieranie szyb?
I jeszcze jedno: rozumiem, że ten kabel połączony z włącznikiem biegnie dalej do skrzynki bezpiecznikowej pod kierą,tak?
Pomyślałem sobie, że skoro i tak mam zamiar wymontować tunel przedni,celem wymiany podświetlenia wtyku zapalniczki-zajrzałbym tam do kabli, czy nie jest coś skopcone.Ciekaw tylko jestem,czy tą drogą dostanę się do nich(całych).
Mam nadzieję,że nie zanudziłem.Proszę o podpowiedzi i pomoc.
Wojtas.
Przed napisaniem tego postu zajrzałem tu i ówdzie na elektrodzie i...nie znalazłem odpowiedniej odpowiedzi na mój kłopocik,więc może komuś się będzie chciało
coś tutaj dopisać

Więc tak:
Mam passata b4 1995 rok,tdi 1z.Kupiłem go z niesprawnym włącznikiem tylnych szyb,zamontowanym na aucie.Zdobyłem praktycznie za free taki sam włącznik z passata b3(wtyk ten sam)Podłączyłem go końcówki i...zakopciło się z wnętrza przycisku.Rozebrałem przycisk i zobaczyłem zjaraną płytkę pod przyciskiem,w okolicach opornika.Bezpieczniki są ok,nie popalone.Kupiłem teraz oryginalny przycisk ze szrotu do Be-czwórki i...boję się go wkładać

Stało się to dwa dni temu,zatem nie sprawdzałem jeszcze niczego dodatkowo w aucie.(stoi w garażu).
Co powinienem teraz sprawdzić?
Wychodzi na to,że prąd dochodzi,skoro zjarało przycisk.Bezpieczniki okej.
Czy jest jakiś przekaźnik,odpowiedzialny za otwieranie szyb?
I jeszcze jedno: rozumiem, że ten kabel połączony z włącznikiem biegnie dalej do skrzynki bezpiecznikowej pod kierą,tak?
Pomyślałem sobie, że skoro i tak mam zamiar wymontować tunel przedni,celem wymiany podświetlenia wtyku zapalniczki-zajrzałbym tam do kabli, czy nie jest coś skopcone.Ciekaw tylko jestem,czy tą drogą dostanę się do nich(całych).
Mam nadzieję,że nie zanudziłem.Proszę o podpowiedzi i pomoc.
Wojtas.