Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kawasaki 750 i nie spalone paliwo w 3 cylindrze

DjKlawisz 27 Dec 2009 13:15 4608 15
  • #1
    DjKlawisz
    Level 15  
    Witam wszystkich ostatnio zakupiłem sobie motorek kawasaki kz 750 z 1983 oto link motorka nie wiem czy jest dobra nazwa tego oznaczenia kz. Oto link taki sam mam kolor na moim http://kz.mbsween.com/media/kz750euro.jpg . No wracajac do rzeczy nie chodzi mi 3 cylinder. Cewki były sprawdzane przez elektronika i SA ok i w komorze cylindra znajduje sie duzo paliwa. nawet sam widziałem. Świece są w porządku iskry mają . Po odkręcałem pokrywę zaworów i sciagłem głowicę ale nic tam zbytnio nie było. Na co byscie obstawiali zawory czy pierscienie lub uszczelniacze zaworow??
  • #2
    szczepanstjepan
    Level 20  
    Jak to paliwo za szybko nie ucieka to pierścienie są ok.
    Sprawdzałeś luz zaworowy??
  • #3
    DjKlawisz
    Level 15  
    WItam no trudno mi powiedziec co do paliwa bo jak sciaglem glowice to bylo pelno benzyny kolanko tak samo bylo mokre. Właśnie nie wiem jaki ma byc luz zaworowy w tych motocyklach bo mam regulacje plytkami
  • #4
    pawel0777
    Level 15  
    Po co ściągasz głowice skoro wystarczy ciśnienie zmierzyć. Znajdź sobie serwisówkę to będziesz miał wartości luzów na zaworach. Przede wszystkim sprawdź gaźnik od tego cylindra...od takich rzeczy się zaczyna.
  • #5
    DjKlawisz
    Level 15  
    Gaźnik jest wyczyszczony. Czyli mam to zlozyc i zobaczyc cisnienie???
  • #6
    szczepanstjepan
    Level 20  
    Najpierw co się robi to się ciśnienie mierzy.
  • #7
    DjKlawisz
    Level 15  
    ok. to wezme zloze to najpierw kupie uszczelki i pomierze cisnienie
  • #8
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Taaa... A jak się okaże, ze jednak trzeba głowicę zdjąć, to co? Następna uszczelka pod głowicę? Bo te są jednorazowe.
    Skoro już się zapędziłeś i zdjąłeś głowicę, to rozepnij zawory, wyczyść, dotrzyj. Dobrze by było też wymienić uszczelniacze zaworowe. Kolejność dokręcania i momenty oczywiście znasz?
  • #9
    kortyleski
    Level 43  
    Co do usterki to na 99% leje zaworek pływaka tego cylindra. W jakim położeniu był kranik? Jeżeli ma pozycję "PRI" i na tej był zostawiony to taki objaw jest możliwy bez zadnej usterki...
    Zdajesz sobie sprawę że olej do wymiany? Pewno jest pół na pół z benzyna.
  • #10
    DjKlawisz
    Level 15  
    zaworek pływaka tego cylindra co to jest i gdzie sie znajduje??? cylinder tez zdjac i zobaczyc pierscienie cyz nie??

    Dodano po 52 [sekundy]:

    Momentow nie znam dokrecania wiec prosze o podanie
  • #11
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Więc zabrałeś się za radosną twórczość... Te dane sam sobie musisz znaleźć, bo nikt tego w głowie raczej nie ma.
    Zaworek znajduje się w gaźniku. Dostępny bez zrzucania głowicy.
    PS. Pierścienie też można by sprawdzić, ale podejrzewam, że potem nie poradzisz sobie ze złożeniem tego w całość.
  • #12
    pawel0777
    Level 15  
    kortyleski wrote:
    Co do usterki to na 99% leje zaworek pływaka tego cylindra.


    Dokładnie.Można ewentualnie jeszcze spojrzeć do AIR BOX'u czy czasem coś nie przytkało wlotu powietrza do gaźniczka.

    Jak masz zdjętą głowice to poproś kogoś co się zna i niech oceni choćby wizualnie czy wszystko tam jest OK.
  • #13
    DjKlawisz
    Level 15  
    OK. Złożę to i będzie to jeszcze chodzić jak burza :D . No właśnie z tymi momentami nie będzie takie trudne, najgorzej luzy zaworowe, nie wiem ile ma być i gdzie tego szukać :cry:

    Dodano po 5 [minuty]:

    A ten zaworek to jest dysza od wlotu paliwa w gaźniku, jak by to nie działało to by się z niego lało jak nie wiem co. A tam sucho nic nie leci z gaźników, kazdy gaźnik tak samo ustawiony i w każdym gaźniku jest tyle samo paliwa w komorze gaźnikowej. Dodam tylko ze głowica,od strony chłodnicy oleju, przy 3 cylindrze (zaworze wylotowym) została uderzona i jest tam blacha wstawiona i przykręcona na śruby. Jak miałem głowice ściągniętą, to zauważyłem ze właśnie zawór wylotowym na 3 cylindrze był chyba ściągany, ponieważ to zabezpieczenie zaworowe nie siedzi dobrze w tym gnieździe. Próbowałem to z kolegą wsadzić, ale się nie da. Albo jakiś inny zawór wsadził albo nei wiem co. Powiedzcie mi jak mam zdjąć zawory???
  • #15
    DjKlawisz
    Level 15  
    To własnie jest moj temat i ja jestem na tym forum zalogowany jako djkrzychu91. Tam dopiero sie nic nei dowiedzialem :| bynajmniej jak by chociaz wiedziel ile maja miec wylotowe i wlotowe zawory ustawienie to juz by bylo ok
  • #16
    User removed account
    User removed account