Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lublin - problemy z odpaleniem

marcino2211 27 Gru 2009 14:43 4608 5
  • #1 27 Gru 2009 14:43
    marcino2211
    Poziom 11  

    Witam !
    Posiadam Lublina 1 95r. Kupiłem go rok temu w okresie zimowym. Uruchamiał się na temp. minusowych. Po wydmuchaniu uszczelki pod głowicą i po remoncie głowicy ciężko uruchamia sie na temp. minusowych.
    Jeśli ktoś zna co może być tego przyczyną niech Odpowie !

    0 5
  • Pomocny post
    #2 27 Gru 2009 14:46
    ptaszek1975
    Poziom 30  

    Przyczyn może być wiele,np;Luz zaworowy ,świece żarowe,zapłon.

    0
  • #3 03 Sty 2010 19:43
    Łyko
    Poziom 9  

    Jeśli gaszenie nie jest na linkę, można by się przyjrzeć elektrozaworowi na pompie. Gdy akumulator jest słabo naładowany cewka tego zaworu nie otwiera/może nie otwierać.

    0
  • #4 04 Sty 2010 21:07
    anaba255
    Poziom 18  

    Może po remoncie została założona grubsza uszczelka i silnik ma za małą kompresje?

    0
  • Pomocny post
    #6 05 Sty 2010 11:40
    stan2300
    Poziom 16  

    witam ,pracowalem na tych silnikach dosyc dlugo na hamowni i wiem ze pomimo wad w silniku jesli jest wszystko dobrze zlozone i ustawione to pracuja dosyc dobrze ,wiec tak ,luzy zaworowe 0,15mm ssacy i wydech na zimnym silniku,dokladne ustawienie kola walka rozrzadu , walu korbowego i pompy wtryskowej ,przy zakladaniu paska rozrzadu nalezy uwzglednic przesuniecie sie kola pompy wtryskowej w momecie napinania paska rolka napinacza,po napieciu paska dokonac dwoch obrotow walu i wszystkie punkty musza byc dokladnie zgrane,jesli nie uwzgledniono przesuniecia kola pompy przy napinaniu paska nastapi zmiana konta wtrysku i juz moga wystapic problemy ,jesli te wszystkie czynnosci zostaly zrobione prawidlowo ,sprawdzic swiece zarowe ,dostep do listwy jest stosunkowo dobry wiec nie bedzie problemu,cisnienie wtrysku 140at,pod wtryskiwaczami koniecznie zmiekczone uszczelki miedziane ,ktore procz uszczelnienia odpowiedzialne sa za odprowadzenie ciepla z wtryskiwaczy do glowicy,nie spelnienie tego warunku spowoduje zapieczenie wtrysku ,wowczas jest dziwek taki jakby stukal na jednej panewce ,jesli cos wiecej chcialbys wiedziec prosze pytaj

    2