Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik DMX Flash FL-2401+PAR64 podłącz-konfiguracja

piotr.kap 27 Gru 2009 16:50 5846 4
  • #1 27 Gru 2009 16:50
    piotr.kap
    Poziom 2  

Bardzo proszę o pomoc JESTEM CAŁKIEM ZIELONY.........
    chyba niepotrzebnie to kupiłem sterownik DMX FL-2401 (nie mogłem sie dogadać ze sprzedawcą)
    http://flash-butrym.pl/sklep/product_info.php...4651&topSsid=5c2f7904fcedd9debf7b9258b363ab3d
    PAR64DMX
    http://flash-butrym.pl/sklep/product_info.php...4690&topSsid=5c2f7904fcedd9debf7b9258b363ab3d
    jest niby instrukcja do tych urządzeń ale jestem chyba za ciemny do tego.
    Bardzo proszę mi pomóc.
    [/u]

0 4
  • #2 28 Gru 2009 11:20
    Krzysieksiek
    Poziom 20  

Sprzedawca zaproponował Ci ten sterownik ponieważ w swojej ofercie nie ma innego w przystępnej cenie. Jednym słowem sprzedał co miał.

Jeśli decydujesz się i zostawiasz ten sprzęt (lub brak możliwości zwrotu sprzedawcy), to rzekłbym trudno, stało się.

Fakt instrukcja obsługi do tego sterownika jest dostępna (ma pewne nieścisłości).
    Programowanie sterownika (scen) odbywa się "standardowo", można tu nawet zastosować instrukcję od (taniego) sterownika 192 kanałowego z dżojstikiem (lub bez) np. produkcji Vellemana. Różnica to liczba kanałów (których i tak pewno nie wykorzystasz), strony A i B rozdzielone co 10 (12x20=240).
    Instrukcja zawiera błąd co bo ilości kanałów strony A i B - to mi się rzuciło w oczy.

Opis programowania jest zawarty w instrukcji więc z tym powinieneś sobie poradzić lub skorzystać z innego.

Wraz ze sterownikiem powinieneś (chyba) dostać krótki kabel DMX (zakończony wtyczkami).

Na PARze ustaw adres za pomocą DIP-ów (takie małe przełączniki w tylnej jego części).