Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

zamulony passat b3 1.8 75km lpg

kizek135 27 Dec 2009 18:49 3523 9
  • #1
    kizek135
    Level 10  
    Witam, co może być przyczyną że mój passat jest zamulony, kilka tygodni temu wymieniłem uszczelkę pod głowicą i pierścienie, wcześniej też był zamulony, dodam że na postoju z rury wydechowej słychać co jakiś czas lekke prykniecie, lecz silnik chodzi równo, co może być przyczyną zamulenia? Silnik bez jakiejkolwiek elektryki na gaźniku pierburg 2e
  • #2
    Mario Mario
    Level 13  
    Trochę dokładniej. Możesz dostać wiele odpowiedzi z wieloma sugestiami, a możesz wogóle nie otrzymać podpowiedzi. Opisz dokładnie jak tylko potrafisz. Piszesz, że samochód przed ingerencją w silnik też był zamulony, więc napisz kiedy się to stało, jakie były wtedy objawy, czy na gazie i na benzynie tak się działo. Jeżeli robiłeś głowicę to zapewne z planowaniem, czyszczeniem gniazd zaworów i wszystkim co było możliwe przy otwartym silniku. Zapytam, co było powodem tego remontu?
  • #3
    kizek135
    Level 10  
    Powodem remontu było to że silnik był właśnie wcześniej zamulony, brał olej i na dodatek pod koniec była walnięta uszczelka pod głowicą. Głowica była planowana, gniazda zaworów czyszczone, niestety samochód chodzi tylko na lpg narazie bo w gaźniku jest walnieta membrana pompki przyśpieszającej( lejące się paliwo z gaźnika) Wszystko zaczeło sie dziać od ok pół roku
  • #4
    justyna5551
    Level 18  
    Jeżeli przy gaźniku na gazie jest "zamulony" to wymiana lub regeneracja parownika a później regulacja.Mogą dojść przewody wysokiego palec i kopułka.
  • #5
    kizek135
    Level 10  
    jutro podam jaki efetk po regeneracji parownika, brat przywiózł mi oryginalny zestaw naprawczy parownika lovato, dodam że ostatnio czyściłem końcówki kabli WN gdyż były zaśniedziałe w miejscu połączenia z kopułką
  • #6
    Mario Mario
    Level 13  
    Uważam, że każdy ci tak podpowie, otóż aby czepiać się instalacji gazowej najpierw zrób auto na benzynie, jak na Pb będzie śmigało jak trzeba to wtedy zabierzesz się za gaz, taka jest moja opinia. Przy okazji możesz sprawdzić ciśnienie na cylindrach i upewnić się co do ustawienia rozrządu, jeden ząbek przesunięty a auto będzie się muliło. A jak sie ma sprawa z zapłonem w twoim aucie. Na koniec może sie mylę ale instalacji gazowej nie obwiniałbym, aczkolwiek wystarczy, że filterek będzie zapchany i już auto będzie zamulone.
  • #7
    kizek135
    Level 10  
    Przedstawie wam co zrobiłem dzisiejszego dnia, jak wyżej pisałem dziś zrobiłem regeneracje parownika, po czym jeszcze zauważyłe że nie trzyma mi elektrozawór gazu, kiedy odkręciłem przewód gazu od parownika słyszałem i widziałem syczenie gazu z przewodu, wiec chyba musze wymienić elektrozawór, jak myślicie?, po pierwszym odpaleniu samochód miał niskie obroty, wkręciłem nieco śrubkę w parowniku i było ok, jeszcze ustawiłemregulacje gazu na przewodzie do miksera na wartości środkowej pomiędzy przygasaniem i przy jeździe jest tak że samochód przy wciśniętym na 1/3 pedału gazu, samochód delikatnie szarpie, jeżeli wcisne delikatnie więcej gazu to szarpie i ledwo przyśpiesza a gdy dam sporo gazu wtedy dobrze przyśpiesza, co mam robić?
  • #8
    kizek135
    Level 10  
    czy ktoś mi pomoże?
  • #9
    Mario Mario
    Level 13  
    Po prostu nie słuchaj rad tylko eksperymentuj, stary samochód stary silnik jak go rozwalisz to pewnie i tak niewielka strata. Nie czytasz postów, podpowiedzi, daj spokój z gazem bo to jest zasilanie zastępcze i aby się go czepiać napraw zasilanie zasadnicze, gaźnik, poczyń jego regulację i na benzynie auto ma śmigać jak ta lala, a dopiero później przełącz na gaz. Mało tego nowe pierścienie a ty katujesz gazem, niewiadomo może jeszcze z ubogą mieszanką.
  • #10
    kizek135
    Level 10  
    za przeproszeniem cały dzień sie je..... z gazem..... i dziś zrobiłem też benzinkę i nawet zapala ale po 3 sek kręcenia, musze to wyregulować, nie jeździłem na benzynie bo miałem za mało jedynie na postoju robiłem przegazówki i wchodził na obroty ładnie, lepiej niż gaz, do sprawności benzyny musiałem podłączyć nowe przewody paliwowe oraz rozebrać i przeczyścić zawór benzynowy od gazu, nie blokował benzyny jak przełączałem na gaz i silnik był zalewany benz i gazem, wydaje mi sie że jeszcze potrzebna mi będzie regulacja zapłonu