Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprinter 311CDI Brak Mocy

27 Gru 2009 22:05 5569 5
  • Poziom 9  
    Witam. Mam problem z autem od taty mam warsztat samochodowy ale nie moge sobie z nim poradzić.Model 311 cdi 2002r Problem polega na tym ze auto przyspiesza jak by bez turbo.Usterka nastąpiła po wymianie przewodów paliwowych na silniku które pękały po naprawie pompy wysokiego cisnienia.Po naprawie pompy(uszczelnienie) autko jeźdzźiło super ropa sie nie lała i spadło spalanie i poprawiło sie odpalanie.po przejechaniu 200km zaczeły pękać zatrzaski na plastikowych przewodach paliwowych.wymieniłem 1.znów jezdził ok podczas jazdy strzelił kolejny.skończyło sie pęknieciem paska wielorowkowego i holowaniem.po wymianie reszty przewodów auto odpala lecz nie da sie go rozpędzic tzn. rozpędza sie ale bardzo powoli. komputer pokazuje zawór doładowania turbo. Wymieniłem na nowy oryginalny z serwisu i nic nie pomogło....zero powietzra w przewodach paliwowych,turbine słychac jak świszczy lecz nie czuć mocy.Przebieg ok 280tyś. Nie wiem co robić myśle na d rozebraniem turbiny lecz to stało sie nagle a wydaje mi sie ze jak by turbo padało to stopniowo?? Z góry dzieki za odpowiedz i pomoc.
  • Poziom 12  
    Zobacz czy przewód z turbo do kolektora robi się twardy po dodaniu gazu. A może poszedł wtrysk sterujący.
  • Poziom 14  
    daraswoj napisał:
    Zobacz czy przewód z turbo do kolektora robi się twardy po dodaniu gazu. A może poszedł wtrysk sterujący.


    ?? w cdi

    Popatrz dokładnie co ci jeszcze zerwało tym paskiem (np. wężyk z turbiny , czujnik ciśnienia lub temperatury powietrza etc.) Pozatym odczyt błędów ze sterownika jeśli pokaże zawór to do sprawdzenia wiązka na przedniej belce i podciśnienie.
  • Poziom 9  
    Dzieki sprawdze wszystkie opcje. napisze co pomogło
  • Poziom 12  
    w sprinterach czesto peka rura gumowa doprowadzająca powietrze z turbiny do kolektora
  • Poziom 9  
    Hej dzieki za opinie i uwagi. ALE... Problem leżał po stronie turbiny.zbieg okoliczności lub złośliwość rzeczy martwych. Problem tkwił w TURBINIE wytarły się łopatki od geometrii turbiny i coś u szczerbiło dwie.szukam co? ale turbinę wyczyściłem i nic nie znalazłem, pewnie poleciało do wydechu. Teraz czekam na części.Może nie ostrożność podczas wymiany filtra pow. albo ułamało kawałek żarnika ze świecy żarowej bo zaczeły swiecic.