Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault kangoo 1,5dci 48kw siadają wtryski i turbo

28 Gru 2009 17:27 6909 9
  • Poziom 1  
    witam jestem właścicielem kangura 2005r 1,5dci 48kw
    naprawiany u różnych mechaników mam 11500tys km a już 2razy wymieniałem wtryski 1raz regenerowałem i mam już 4tą turbo sprężarkę żaden dotychczasowy mechanik nie wyeliminował przyczyny tych usterek samochód znowu dymi na biało podejrzewam wtryski lub turbo szukam kogoś kto pomorze


    Moderowany przez Błażej:

    To Grójec nad Bałtykiem leży?

    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 17  
    Witaj,
    A nie ubywa ci płynu chłodzącego?
  • Poziom 22  
    Z pozoru może to głupia rada ale jeżeli nie wiąże Cię z tym autem kredyt/leasing to go sprzedaj albo rozbij i będziesz miał problem rozwiązany na stałe! niestety wiem co mowię na gwarancji zmieniali mi 2 razy wtryski i raz turbinę stale obwiniając paliwo albo użytkownika a i tak nie było na dłużej dobrze. Nigdy więcej Renaulta.
  • Poziom 12  
    a skąd jesteś ? bo mam tu w okolicy dobrego mechanika
  • Poziom 16  
    Witam.A kolega to tak wymienia te turbiny i wtryski to któryś raz z kolei??Jeśli tak to który i czy ktoś to diagnozował czy tylko wymieniał bo są uszkodzone.Nic nie dzieje się bez przyczyny,zlej paliwo z filtra w plastikowy kubeczek i sprawdż magnesem od spodu czy nie masz metalowych opiłków.Przy kolejnej turbinie wypadało by sprawdzić cisnienie oleju.
  • Poziom 10  
    Często siada pompa paliwa ta w zbiorniku i wtedy opiłki metalu przedostają sie do filtra a z tamtąd do pompy ciśnieniowej bo to układ na listwie i dalej na wtryski a tam są takie małe kuleczki które robią się kwadratowe i wtedy wtrysk leje i będzie kopcić mało tego ale te wtryski mają przypisane kody pewnie zaóważyłeś takie kolorowe tasiemki na wtryskach dany kolor oznacza numer kodu.Bawiłem się z taką renią pare lat temu!
  • Poziom 35  
    Maciej.S napisał:
    Często siada pompa paliwa ta w zbiorniku i wtedy opiłki metalu przedostają sie do filtra a z tamtąd do pompy ciśnieniowej bo to układ na listwie i dalej na wtryski a tam są takie małe kuleczki które robią się kwadratowe i wtedy wtrysk leje i będzie kopcić mało tego ale te wtryski mają przypisane kody pewnie zaóważyłeś takie kolorowe tasiemki na wtryskach dany kolor oznacza numer kodu.Bawiłem się z taką renią pare lat temu!


    nie pisz głupot

    w zbiorniku nie ma pompy, a nawet nie zakodowany wtryskiwacz bedzie palił i nie bedzie powodował dymienia.

    napisz czy po wymianie czegokolwiek było lepiej?
    czy bardzo kopci i na jaki kolor?

    sprawdz droznosc odmy i czy duzo bierze oleju?
  • Poziom 17  
    Kolega z góry ma racje to padaczki wtryski sie sypia niestety z jakosci sprzedawanego paliwa a po pierwszych wtryskach i pompie jest w układnie duzo nieczystosci co towarzyszy szybszemy zuzywaniu sie nastepnych. Czyszczenie baku, przewodów, filtr obowiazkowo.
  • Poziom 10  
    jak by brał olej to raczej nie kopcił by na biało! A na byle jakim wtrysku samochód będzie chodził w trybie awaryjnym!

    Dodano po 19 [minuty]:

    A Master jak miał byle jakie wtryski to kopcił na czarna tak mocno że moi młodzi musieli malować trawę na zielono! Więc co to za chodzenie? Pierwszy lepszy glina zabrał by ci dowód!
  • Poziom 35  
    wyczysc EGR...na chwile pomoze...