Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

renault kangoo 1,5dci 48kw siadają wtryski i turbo

arekcalk 28 Dec 2009 17:27 7257 9
  • #1
    arekcalk
    Level 1  
    witam jestem właścicielem kangura 2005r 1,5dci 48kw
    naprawiany u różnych mechaników mam 11500tys km a już 2razy wymieniałem wtryski 1raz regenerowałem i mam już 4tą turbo sprężarkę żaden dotychczasowy mechanik nie wyeliminował przyczyny tych usterek samochód znowu dymi na biało podejrzewam wtryski lub turbo szukam kogoś kto pomorze


    Moderated By Błażej:

    To Grójec nad Bałtykiem leży?

  • #2
    Wywial
    Level 17  
    Witaj,
    A nie ubywa ci płynu chłodzącego?
  • #3
    harnasx
    Level 22  
    Z pozoru może to głupia rada ale jeżeli nie wiąże Cię z tym autem kredyt/leasing to go sprzedaj albo rozbij i będziesz miał problem rozwiązany na stałe! niestety wiem co mowię na gwarancji zmieniali mi 2 razy wtryski i raz turbinę stale obwiniając paliwo albo użytkownika a i tak nie było na dłużej dobrze. Nigdy więcej Renaulta.
  • #4
    primastar
    Level 13  
    a skąd jesteś ? bo mam tu w okolicy dobrego mechanika
  • #5
    KAROL1138
    Level 16  
    Witam.A kolega to tak wymienia te turbiny i wtryski to któryś raz z kolei??Jeśli tak to który i czy ktoś to diagnozował czy tylko wymieniał bo są uszkodzone.Nic nie dzieje się bez przyczyny,zlej paliwo z filtra w plastikowy kubeczek i sprawdż magnesem od spodu czy nie masz metalowych opiłków.Przy kolejnej turbinie wypadało by sprawdzić cisnienie oleju.
  • #6
    Maciej.S
    Level 10  
    Często siada pompa paliwa ta w zbiorniku i wtedy opiłki metalu przedostają sie do filtra a z tamtąd do pompy ciśnieniowej bo to układ na listwie i dalej na wtryski a tam są takie małe kuleczki które robią się kwadratowe i wtedy wtrysk leje i będzie kopcić mało tego ale te wtryski mają przypisane kody pewnie zaóważyłeś takie kolorowe tasiemki na wtryskach dany kolor oznacza numer kodu.Bawiłem się z taką renią pare lat temu!
  • #7
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Maciej.S wrote:
    Często siada pompa paliwa ta w zbiorniku i wtedy opiłki metalu przedostają sie do filtra a z tamtąd do pompy ciśnieniowej bo to układ na listwie i dalej na wtryski a tam są takie małe kuleczki które robią się kwadratowe i wtedy wtrysk leje i będzie kopcić mało tego ale te wtryski mają przypisane kody pewnie zaóważyłeś takie kolorowe tasiemki na wtryskach dany kolor oznacza numer kodu.Bawiłem się z taką renią pare lat temu!


    nie pisz głupot

    w zbiorniku nie ma pompy, a nawet nie zakodowany wtryskiwacz bedzie palił i nie bedzie powodował dymienia.

    napisz czy po wymianie czegokolwiek było lepiej?
    czy bardzo kopci i na jaki kolor?

    sprawdz droznosc odmy i czy duzo bierze oleju?
  • #8
    sladi
    Level 17  
    Kolega z góry ma racje to padaczki wtryski sie sypia niestety z jakosci sprzedawanego paliwa a po pierwszych wtryskach i pompie jest w układnie duzo nieczystosci co towarzyszy szybszemy zuzywaniu sie nastepnych. Czyszczenie baku, przewodów, filtr obowiazkowo.
  • #9
    Maciej.S
    Level 10  
    jak by brał olej to raczej nie kopcił by na biało! A na byle jakim wtrysku samochód będzie chodził w trybie awaryjnym!

    Dodano po 19 [minuty]:

    A Master jak miał byle jakie wtryski to kopcił na czarna tak mocno że moi młodzi musieli malować trawę na zielono! Więc co to za chodzenie? Pierwszy lepszy glina zabrał by ci dowód!
  • #10
    GanCegall
    Level 38  
    wyczysc EGR...na chwile pomoze...