Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz Fonica PW-0350 problem z wykryciem usterki

28 Gru 2009 19:02 2723 16
  • Poziom 10  
    Wzmacniacz Fonica PW-0350 po włączeniu cisza w głośnikach, bezpiecznik b-103 wyskakuje, na wyjściu nie ma napięcia stałego - opór na wyjściach ok. 600omów, świecą się jedynie diody na panelu. Proszę o pomoc w szukaniu usterki.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 11  
    Zobacz czy masz wszystkie gałki masz dobrze ustawione, później sprawdź bezpieczniki, a jak nie to schemacik i jedziesz ;D pozdro
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 10  
    bezpiecznik b-103 przed mostkiem wyskakuje, schemat mam , jestem początkujący prosiłbym o precyzyjną wskazówkę jak znaleźć uszkodzenie.
  • Poziom 27  
    Jak mierzysz stałe na wyjściu skoro wywala Ci bezpiecznik? Mostek OK?
  • Poziom 10  
    wyskakuje bezpiecznik łączący transformator z prostownikiem

Dodano po 4 [minuty]:

b-103 wyskakuje wg. schematu
    Wzmacniacz Fonica PW-0350 problem z wykryciem usterki
  • Spec od sprzętu Unitra
    wojtek_tronik napisał:
    bezpiecznik b-103 przed mostkiem wyskakuje, schemat mam , jestem początkujący prosiłbym o precyzyjną wskazówkę jak znaleźć uszkodzenie.
    A miernik masz i umiejętności posługiwania się nim?
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Jak nie spróbuje to się nie nauczy. Tak myślę... Wylutuj tego STK i wepnij się miernikiem zamiast B 103. Ustaw na pomiar PRĄDU (A) stałego, włącz sprzęt (na chwilę) i podaj wartość. Nie piszesz co z mostkiem.
  • Poziom 10  
    a z wylutowywaniem tego jest dużo roboty i można go uszkodzić...
    miernik posiadam

Dodano po 59 [sekundy]:

mostek diodowy jest w porządku.
  • Poziom 27  
    Jak za dużo roboty to sobie i nam odpuść.
  • Spec od sprzętu Unitra