Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki samochód rodzinny (kombi)

pawik-81 28 Gru 2009 22:28 5145 5
  • #1 28 Gru 2009 22:28
    pawik-81
    Poziom 1  

    Witam wszystkich!
    W niedalekiej przyszłości planuję zakup samochodu rodzinnego. Dla rodziny 2+2+wózek dziecięcy+dwa foteliki dziecięce. Zależy mi na disel'u, z jakimś przyzwoitym, ekonomicznym silnikiem. Celuję w roczniki 2004-2006 ponieważ mam na zakup furki 25000 pln. W moim prywatnym rankingu prowadzą dwie marki peuguot 307 sw oraz volvo s40 lub s50 oczywiście w kombi. Co myślicie o tym temacie, może macie dla mnie jakieś ciekawsze rozwiązanie. (odpadają marki takie jak: fiat,dewoo,wwgolf,wwbora,ford).
    Z góry dziękuję za Wasze opinie.

    0 5
  • #2 28 Gru 2009 22:33
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Jeśli volvo w kombi, to v40, v50. I wydaje mi się, że masz trochę mało pieniędzy.

    0
  • #4 04 Sty 2010 00:27
    bazyli88
    Poziom 10  

    Z mojej strony moge polecic:

    1. Renault Laguna , jezdzilem i polecam
    2. Citroen C5 podobno komfort nieziemski.

    Oczywiscie bez filtra FAP , sam mam 2.0 HDi z FAPem i same problemy !!

    0
  • #5 04 Sty 2010 23:31
    jaśko_m
    Poziom 10  

    A dlaczego nie Opel Zafira w dobrym stanie w dieselu... Autko rodzinne dużo zniesie nie polecam wersji 2.0 16V tzw ecotec ale inne wersje spisują się nieźle dobry diesel dosyć ekonomiczne

    0
  • #6 05 Sty 2010 00:15
    Marian B
    Poziom 35  

    Octavia kombi, polecam. Zupełnie nie kłopotliwy samochód w każdym wydaniu, czy to diesel, czy benzyna. Poruszam się Octavią kombi z silnikiem benzynowym 2.0 już10 lat 178000 km bez najmniejszych problemów. Oczywiście wymiany eksploatacyjne, opony, klocki hamulcowe, olej, itp. Nic jeszce nie było robione w zawieszeniu. Przepastny bagażnik, największy w klasie. Przy obecnych cenach paliw jestem bardzo zadowolony, że mam silnik benzynowy, bo to oznacza zero kłopotów w zimie, i cały rok, oraz tanie naprawy w razie czego.
    Ogólnie, jeżeli przebiegi roczne są mniejsze niż 35÷40000 km, polecam silnik benzynowy o tochę wiekszej pojemności, 1,8÷2 litry. Opinia, i chęć posiadania silnika wysokoprężnego została wyrobiona w społeczeństwie w czasach, kiedy brakowało benzyny, i była ona prawie trzy razy droższa od oleju napędowego.

    0