Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Patrol GR 2,8 dwojka , spadki mocy

29 Gru 2009 14:07 6010 5
  • Poziom 25  
    Witam!
    Moj Patrol czasami traci moc, nie zawsze, ale tak srednio raz na kilka dni zdaza sie ze staje sie mulowaty na kilka lub kilkanascie minut, a pozniej wraca do normy.
    Normalnie to ma dobre przyspieszenie i moc, a nawet zdarza mu sie wystartowac na swiatlach z piskiem opon (niezamierzonym).
    Nie mam pojecia co moze byc przyczyna, podejzewalem ze turbo nie dziala, ale slychac je wyraznie podczas przyspieszania (narastajacy gwizd).
    Co wiec moze byc przyczyna tychze spadkow mocy?
  • Poziom 25  
    Widze ze nie ma chetnych do pomocy.
  • Poziom 17  
    przyczyn może być wiele. Z tego co opisałeś to wina leży albo po stronie doładowanie/ jego osprzętu, albo któryś z czujników świruje i silnik przechodzi w tryb awaryjny - wtedy powinna zapalić sie kontrolka "check". Myśle że bez doświadczonego diagnosty z odpowiednim oprogramowaniem bedzie cieżko stwierdzić usterke która pojawia się i znika.
  • Poziom 25  
    Kontrolka "check" nigdy sie w takich przypadkach nie zapala, a dziala poprawnie.
    Komputer nie rejestruje zadnych bledow.
    Podejrzewam ze musialoby sie to zdarzyc w momencie kiedy mechanik go odpala, a wymieniac po kolei czujniki to chyba bez sensu, zwlaszcza ze wiele z nich to dosc drogie zabawki.
    Czy jesli pompa nie dostanie odpowiedniego cisnienia na zasilaniu, lub (jako ze jest elektrycznie sterowana) nie zwiekszy odpowiednio dawki paliwa to czy komputer to zarejestruje lub skoryguje?
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Nie wiem jak rozwiązana jest tam kwestia zasilania. Może nie być czujnika informującego CPU o ciśnieniu podawanego paliwa, być może jest tylko wyłącznik ciśnieniowy do pompy.
    Możesz rozebrać układ zasilania, wymienić filtr paliwa, wypłukać przewody benzyną, poskładać do kupy, odpowietrzyć, a potem pojechać do diagnosty zeby zmierzył ciśnienie i sprawdził czy jego wartość jest odpowiednia.
    Zawieszanie sie pompy to zazwyczaj szarpanie silnika, ale przytkany układ... może...
  • Poziom 25  
    Musze chyba pojsc tym tropem bo jest w tym duze prawdopodobienstwo, a co wazne nie wiaze sie z duzymi kosztami jesli okazaloby sie ze to cos innego.