Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Scenic 97 zrywanie w czasie jazdy

lukasz_ed 30 Dec 2009 19:56 4136 4
    lukasz_ed
    Level 10  
    Witam. Mam problem z samochodem ojca.. ja jestem trochę zielony ale opisze o co biega
    Samochód: Renault Scenic Megane 97 r benzyna
    Problem: dziś i jakiś tydzień temu była taka sytuacja, że w trakcie jazdy zaczęła migać na przemian z ciągłym świeceniem kontrolka Renault Scenic 97 zrywanie w czasie jazdy w trakcie gdy ta kontrolka zaczęła świrować to samochód zaczyna zrywać i ostro szarpać nim... po zatrzymaniu i odczekaniu wróciło do normy lecz ta sama sytuacja ponownie miała miejsce po godzinie. Również zauważyłem teraz, że w trakcie postoju czasami łapie wysokie obroty 10 tys. a normalnie jest 5.
    Ktoś mówił że to może wtrysk paliwa czy to coś ale ojciec mówił że wszystko tam było wymieniane kilka miesięcy temu.

Proszę o rady co to może być i ile mniej więcej może kosztować naprawa.

Pozdrawiam Łukasz
    romoo
    User under supervision
    lukasz_ed wrote:
    Również zauważyłem teraz, że w trakcie postoju czasami łapie wysokie obroty 10 tys. a normalnie jest 5.
    Ktoś mówił że to może wtrysk paliwa czy to coś ale ojciec mówił że wszystko tam było wymieniane kilka miesięcy temu.

Proszę o rady co to może być i ile mniej więcej może kosztować naprawa.

Pozdrawiam Łukasz

Na dobry początek dowiedz się jakie są błedy, po drugie napisz czy sam chcesz to naprawiać.
    Pozdrawiam Roman.
    lukasz_ed
    Level 10  
    Pewnie sam nie.. pierwsze wolałbym się dowiedzieć co to może być dlatego wolę zapytać kogoś kto się na tym zna. A i sory ale jakie błędy? Ja tylko chce poinformować ojca o co tu może chodzić bo szkoda niepotrzebnych nerwów.
    kwok
    Level 39  
    ta kontrolka oznacza że występuje błąd/nieprawidłowość w ukł zas silnika