Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

punto 1.2 16v kolejna kolizja rozrządu?

W3BST3R 04 Sty 2010 13:04 17076 37
  • #31
    Marcin B^77
    Poziom 13  
    Jak rozbierze silnik to się wszystko wyjaśni.Mam nadzieje że dokończy temat i pochwali się co było powodem awarii.
  • #32
    W3BST3R
    Poziom 12  
    po rozebraniu fakt okazało sie ze 8 zaworów do wymiany pokrzywione a co bedzie dalej się okarze :)
  • #33
    syczylyjczyk
    Poziom 15  
    Chłopie,zmarnowałeś cztery dni zamiast rozpaczać weż się w garść rozłóz go na elementy pierwsze ,dokładnie bez emocji ,wymień uszkodzone części pożegnaj z ukłonem właściciela i po sprawie.Jakoś to przeżyjesz ,podstawowy twój błąd oddałeś samochód niepełnosprawny .Trzymaj się.

    [size=9][color=#999999]Dodano po 3 [minuty]:[/color][/size]

    Przepraszam, nie doczytałem ostatniego postu.
  • #34
    Megawe
    Poziom 32  
    Nadmiar silikonu przy składaniu silnika może pozniej pozatykać kanały olejowe.
  • #35
    W3BST3R
    Poziom 12  
    a moze byc to jakas wada napinacza? tzn czy mogło mu się "cos stac" i podczas pracy silnika odpuscił pasek tak ze przeskoczył ??

    Dodano po 16 [minuty]:

    syczylyjczyk autko oddałem sprawne! niemam sobie nic do zarzucenia poniewaz to punto ma hydrauliczne szklanki które przestają się tłuc dopiero po kilkuset kilometrach w sprinterze mialem to samo i po 1000 km silniczek po remoncie chodzi cichutko i pięknie az do tej pory! a tak wogóle to zastanawia mnie to ze chlop jak parkujr z górki to wsadza wsteczny i nie używa ręcznego wg. mnie to tez moze byc przyczyną przeskoczenia paska rozrządu tym bardziej ze 2 wałki sa napędzane z 1 koła zębatego a połączone są dopiero z tyłu kołami zębatymi
  • #36
    markus15021959
    Poziom 16  
    Oglądnij bardzo dokładnie , rowek po rowku pasek rozrządu , moze naderwal sie ktorys z rowkow a tego teraz nie widac , moze była wada materialowa gumy z ktorej wykonano pasek.
  • #37
    carrot
    Moderator Samochody
    Cytat:
    punto ma hydrauliczne szklanki które przestają się tłuc dopiero po kilkuset kilometrach

    Jak po kilku minutach po odpaleniu świeżo złożonego silnika szklanki nie ucichną, to robi się tak: nagrzewasz silnik do normalnej temperatury (80st) trzymasz 2 min 2500rpm, potem 2 min idle, kolejne 2 min 2500rpm, jak po takim zabiegu nie ucichną, to albo są uszkodzone, albo nie dostają oleju