Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SPRINTER 2004 Tiptronic 6 cos nie tak

andzin2000 01 Sty 2010 20:47 3053 4
  • #1 01 Sty 2010 20:47
    andzin2000
    Poziom 11  

    a zatem chodzi o to że na tiptronicu przy zmianie biegów szarpie, na automacie strasznie dlugo przełącza przy tym wchodzi na wysokie obroty, nieraz redukuje mimo że prędkość jest OK. od czego możńa zacząc naprawę?

    0 4
  • #2 01 Sty 2010 21:41
    autoas
    Poziom 42  

    Od podłączenia testera

    0
  • #3 01 Sty 2010 21:51
    majcyk1313
    Poziom 10  

    No i jeszcze mozesz kolego przed podlaczeniem testera akumulator sobie sprawdzic i alternator. Te skrzynie sa cholernie wrazliwe na skoki napiecia.

    0
  • #4 01 Sty 2010 22:21
    andzin2000
    Poziom 11  

    fakt, jak kupiłem samochód akumulator wymienili na mniejszy, bo autko było uszkodozne (skrzynia nie chodziła i most walniety) okazało się że dwa bezpieczniki pod siedzeniem są walnięte zmieniłem je i skrzynia ruszyła, błędy jakie były przed wymianą bezpieczników to:
    P2081 uszkodzona pompa hydrauliczna SSG (przekładnia sprintshift)
    P2075 obroty przekładni wyższe niż silnika
    P2071 Status przekładni - status anormalny
    P2056 zasilanie napięcia sterownika za niskie
    P2052 zawór przełączający hamula hydraulicznego
    P2080 ciśnienie hydrauliczne

    0
  • #5 02 Sty 2010 07:47
    ele5
    Poziom 26  

    siada pompa cisnienia na skrzyni! lub brak plynu w ukladzie cisnienia. Spróbuj nauczyc skrzynie. Po kolei 1,2,3,4,5,6 i z powrotem na N i potem R. Oczywiscie na postoju.Między czasie pompa powinna sie uruchamiac na kilka sekund co jakis czas.Dodam takze ze ważne są krańcówki w drzwiach z których sygnał po otwarciu drzwi odpala pompe aby nabiła ciśnienie.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Problemy z ABSem jeżeli wystepują również mogą zakłócić prace skrzyni...

    2