Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

mercedes vito 112 cdi nie zapala

dudek1987 02 Jan 2010 14:25 10758 15
  • #1
    dudek1987
    Level 10  
    Witam! mam problem z mercedesem vito auto zgaslo podczas jazdy, 0 bledów w komputerze, podczas rozruchu cisnienie na listwie 27 Mpa, obroty szczytuje. pozdrawiam
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    Rolandos
    Level 19  
    za niskie ciśnienie na rurze. Wygląda to na pompę wysokiego ciśnienia.
  • #3
    dudek1987
    Level 10  
    samochod chodzi tylko na plaku i wtedy cisniene wzrasta do 54MPa. ale po chwili gasnie.
  • #4
    mariuszek1978
    Level 14  
    czy na wyświetlaczu między zegarami nie wyświetla Ci się start error?
  • #5
    dudek1987
    Level 10  
    nie zapala sie. na poczatku pojawia sie zasilanie na wstryskach dochodzi do 24 V i je oddcina. wczoraj zmienilem tez komputer i jest to samo.
  • #6
    autoas
    Level 42  
    dudek1987 wrote:
    nie zapala sie. na poczatku pojawia sie zasilanie na wstryskach dochodzi do 24 V i je oddcina. wczoraj zmienilem tez komputer i jest to samo.

    Dopasowałeś immo aby spróbowac czy zapali???
    A np. zawór ciśnienia, oring, przelewy wtrysków itp.
  • #7
    dudek1987
    Level 10  
    tak imo zgrane, ciśnienie jest około 30MPa, czujnik wałka tez podkładałem, zawór ciśnienia na drugi wymieniłem. Podczs próby rozruchu przez okolo 10 sekund pojawia się zasilanje na wtryskach do 24v i auto próbuje zapalić, następnie napięcie na wtryskach zanika.
  • #8
    autoas
    Level 42  
    Bo brak ciśnienia....
    Jeszcze czujnik, przelewy, a jak nie to pompa "gwiazda"
  • #9
    dudek1987
    Level 10  
    sprawdzałem na sprinterze 313cdi odpala jak ciśnienie jest około 20MPa. Próbowałem na plakao dpalić vitka ciśnienie wzrosło do 54MPa. Auto pracowało, obroty 1200, napięcia na wtryskach brak.
  • #10
    autoas
    Level 42  
    A żadnych błędów np. synchronizacja "góry z dołem"?
  • #11
    dudek1987
    Level 10  
    Jak długo kręci to wpisuje się brak synchronizacji, dlatego też sprawdzałem wiązke i zmieniałem czujnik. Spawdzałem też na innym vito synchronizacja pojawiła się dopiero jak odpalił.Błędów żadnych.

    Dodano po 1 [godziny] 54 [minuty]:

    Jeśli miałby ktoś jeszcze pomysł to zapraszam, moje się już skończyły. Pozdrawiam
  • #12
    sebaa123
    Level 2  
    czy wyłancza ci silnik podczas jazdy ?np jak mu depniesz
  • #13
    fuelinyourblood
    Level 35  
    jak 27 MPa jest za mało, jak do odpalenia wystarczy 12MPa?
    Podstawy, jak pali na samostarcie to sprawdz powroty z wtrysków. najlepiej jeszcze wykrec wtryski i zobacz czy nie sa koncówki zatkane. poprostu podłacz je na zewnatrz i zobacz czy je przebija.
  • #14
    Rolandos
    Level 19  
    Jak już napisałem wcześniej za niskie ciśnienie.
  • #15
    dudek1987
    Level 10  
    przepraszam ze nie odpisywalem ale zajety troche bylem. wiec wracajac do vitka. bylem u kolesia przestawil synchro walka o "doslownie pol zeba" i auto odpaliło ale dochodzi do 1200 obrotow i gasnie. dzisiaj wymienilem napinacz lancucha. i auto nadal nie chodzi. co to moze byc ?? powoli trace cierpliowsc do tego auta. pozdrawiam
  • #16
    dudek1987
    Level 10  
    zagadka rozwiazana, auto juz jezdzi, przyczyna bylo uszkodzone kolo foniczne i przez to zle szczytywal obroty walu korbowego, i przez to pojawial sie blad synchronizacji. po wymnianie dwumasy i sprzegla. auto odpalilo bez problemu. dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam