Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Beretta Mynute 13/20 - prośba o pomoc

jakosmok 02 Sty 2010 15:36 5075 4
  • #1 02 Sty 2010 15:36
    jakosmok
    Poziom 2  

Witajcie.

Na początku chciałem przeprosić za temat, jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o kotły grzewcze. Dodatkowo gdyby nie fakt, który niżej opiszę zapewne nigdy nie pisałbym na tym forum, po prostu swego czasu wynająłem mieszkanie, w którym zainstalowany jest taki kocioł, a co za tym idzie, nigdy nie miałem z nim nic wspólnego.

Moi drodzy. Mój problem - wyłączył się kocioł, a co za tym idzie zgasł główny palnik. Problem, jak go na nowo włączyć?

Jedyne co znalazłem w internecie
    https://obrazki.elektroda.pl/74_1244374596.jpg

Ciśnienie juz potrafię podnosić, aczkolwiek włączyc sam zapalnik juz nie potrafię.

Prosze o pomoc.

0 4
  • #2 02 Sty 2010 16:46
    serwisant73
    VIP Zasłużony dla elektroda

Jeżeli nie posiadasz regulatora pomieszczeniowego , to wyłącz i wlącz ponownie kocioł. Pokrętlo od nastawy temperatury CO przekręć w położenie max. Kocioł powinien odpalić się sam. Jeżeli masz regulator temperatury w pomieszczeniu , wystarczy zadać mu wyższą temperaturę np. 25 st.C . Jeśli nadal nie uda się odpalić kociołka , to napisz coś więcej . Z jakiego powodu zgasł ? Może to jakaś usterka ? Za mało szczegółów .

0
  • #3 02 Sty 2010 21:18
    jakosmok
    Poziom 2  

Po pierwsze, dziękuję za zainteresowanie.

Po kolei. Najpierw w linkach dwa zdjęcia tej Berretki

http://www.nicesport.nazwa.pl/NS/jako/1.jpg

http://www.nicesport.nazwa.pl/NS/jako/2.jpg

I teraz po kolei. Przepraszam, że jakość zdjęć nie jest super, ale mam nadzieję, że to nie wielki problem :)