Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Artur stereo wg 903 jak zamontowac wkładkę?

02 Sty 2010 16:08 3320 6
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie:)

Jest to mój pierwszy post i od razu zaznaczam, jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie.

Otóż mam ww gramofon ale bez wkładki.

Kupiłem wkładkę MF-101 z już zamontowana igłą. i teraz mam prośbę czy mógłby ktoś napisać szczegółowo co i jak zrobić aby zamontować owa wkładkę? bardzo byłbym wdzięczny:) dodam jeszcze tylko ze wkładka została przysłana zamontowana w koszyczku wiec jeżeli łatwiej wymienić cały koszyk to też chętnie przeczytam jak to zrobić.

PS. szczęśliwego nowego roku. :)

Proszę poprawić treść postu. Zdania zaczynamy wielkimi literami i kończymy kropką.
    Regulamin pkt. 8.2, 15.
    GM
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Tego się nie da zrobić. Jak już zapewne zauważyłeś, oryginalny koszyk gramofonu, w którym montuje się wkładkę krystaliczną UF-50 lub UF-70, jest trwale przymocowany do ramienia gramofonu. Do tego ramienia nie da się zamocować koszyka z wkładką dynamiczną.

GM
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Ten gramofon chodzi na wkładce piezoceramicznej a ta, którą masz jest magnetodynamiczna -niestety nie da sie podłączyć, a nwet gdyby, to nie będzie działała- inny poziom sygnałów ( 5mV z Mf a o 50-100mV z UF). Innym problemem ( ale nie do zauważenie w tym przypadku, bo i tak nie zadziala) jest charakterystyka częstotliwościowa przedwzmaczniacza niezbędna do pracy MF100.
    Pozdr.J.
    ps
    szukaj wkladki UF ( chyba UF 50 lub 70)
    Widze że nałożylismy się w odpowiedziach...
  • Poziom 2  
    Rozumiem że zaliczyłem już pierwszą wpadkę jako laik :) no nic nie zrażamy się. Idę buszować w poszukiwaniu tej wkładki i zarazem mam następne pytanie. Jak już zakupie owa wkładkę to jak ja zamontować?
  • Poziom 39