Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki sprzęt do pokoju 2,5x4,5 ? Budżet około 600 zł

Silx 03 Sty 2010 15:46 2176 10
  • #1 03 Sty 2010 15:46
    Silx
    Poziom 8  

Witam. Jestem początkujący w tym temacie i wolę zasięgnąć rady w kilku miejscach, żeby być zadowolonym ze sprzętu.

Budżet to koło 300 zł na wzmacniacz, a kolumny myślę, że za kolejne 300 zł też da się kupić.
    Sprzęt będzie grać w pokoju 2,5x4,5 metra. Zazwyczaj słucham z komputera, ale lubię też posłuchać z CD.
    Muzykę którą preferuję... tutaj ciężko określić, ale najczęściej słucham rock i rap (ze wskazaniem na to drugie), no i jakieś dobre techno i dnb też się znajdzie na playliście. Sumując, dobry bas będzie potrzebny, nie zapominając o średnich i wysokich. Generalnie wolę jak bas schodzi niżej, jest ciepły i soczysty.
    Wolę jakość od głośności, choć poszaleć też czasem lubię (ale z umiarem oczywiście).
    Mile widziana jest możliwość podłączenia korektora graficznego pod wzmacniacz.
    Patrząc na ceny w internecie to jest dość spory wybór jeżeli chodzi o wzmacniacze.
    Obecnie mam SSL-040 (bez tunera), ale to trochę za mało jak dla mnie.

Myślałem nad WS503 i do tego Alton/Mildton 80. Spróbowałem też znaleźć coś ciekawego z produkcji nie polskich. Spodobała mi się Yamaha a-520. Z tego co patrzę, to są tam wejścia "Accessory", więc chyba (nie znam się tak dobrze na tym) jest możliwość podłączenia korektora.
    tutaj link do aukcji yamahy
    http://allegro.pl/item868598830_yamaha_a_520_znakomity_wzmacniacz.html
    Tylko teraz pytanie jakie głośniki do tego wzmacniacza ?? Myślałem nad Alton/Mildton 110, ale obawiam się, że to trochę za dużo jak na mój pokój. Chyba, że bez obawy można podłączyć pod ten wzmacniacz Alton/Mildton 80.
    Jestem oczywiście otwarty na Wasze propozycje. Nie musi to być koniecznie Yamaha albo coś Polskiego. Ważne, aby sprzęt dobrze zagrał.