Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sharan 1.9tdi 110km 98r. - trudno rano uruchomoć

majdan1986 04 Jan 2010 15:56 8139 17
Relpol
  • #1
    majdan1986
    Level 10  
    witam panowie i panie . otoz mam taki problem , rano samochod ciezko mi pali , sharan 1.9tdi 110km 98r. musze dlugo krecic i po pewnym czasie odpala rowno i chodzi bez zazuztu jest tak rowniz po dluzszym postoju, ochlodzeniu silnika, kupilem go niedawo , wiem napewno ze uszkadzone jest autoamtyczne grzanie swiec , ale jest dorobiony przycisk na konsoli po jego zalaczeniu pojawia sie napiecie na siecach i grzeja niestety nie pomaga grzanie swiec , powiem jeszcze ze po nacisnieci tego przycisku pojawia sie blad 1266 chyba , ale dalej nie wiem co zrobic , podlaczylem VAG ale zabardzo nie wiem co powinienem odczytac , moze jest ktos kto mi pomoze

    Sharan 1.9tdi 110km 98r. - trudno rano uruchomoć Sharan 1.9tdi 110km 98r. - trudno rano uruchomoć Sharan 1.9tdi 110km 98r. - trudno rano uruchomoć Sharan 1.9tdi 110km 98r. - trudno rano uruchomoć Sharan 1.9tdi 110km 98r. - trudno rano uruchomoć
    Sharan 1.9tdi 110km 98r. - trudno rano uruchomoć
  • Relpol
  • #2
    punk's
    Level 12  
    błąd 1266 przekaźnik świec żarowych J52 (przerwa lub zwarcie do masy).
  • #3
    15darekvw
    Level 27  
    VAG vagiem ale moze nalezało by sprawdzic ukłlad paliwowy bo moze ci sie zapowietrza :!::!::!:komputer ci tego niepowie :D a jesli chodzi o VAGA to musisz wejsc w opcje silnik a potem w odczyt błedów:D:D:D
  • #4
    dominik_radomski
    Level 12  
    problemem może być filtr paliwa. Miałem podobny problem samochód ciężko palił a na dodatek dławił się jak wciskałem pedał gazu. Wymiana filtra pomogła od razu.
  • Relpol
  • #5
    Sztomel
    Level 35  
    Po pierwsze to odczyty wartości powinieneś robić na rozgrzanym silniku - temperatura nie mniejsza niż 85*C, brakuje jeszcze bloku 000 a nadto masz strasznie niską wartość dawki paliwa - w grupie 001 pole drugie od lewej masz 10 mg/skok, powinieneś ją skorygować do wartości 4 mg/skok, powtórz zatem odczyt przy prawidłowej temperaturze i dodaj grupę 000.
  • #6
    trans-serwis
    Level 39  
    Do kolegi Sztomel temp. 75 stopni już mu wystarczy.
    Kolega majadan potrzebujesz korekty dawki.
  • #7
    Sztomel
    Level 35  
    Jestem jednak zdania by powtórzył to przy wyższej temperaturze aby wyniki nie były zakłamane, wartości EGR zbyt wysokie ale powodem może być właśnie nierozgrzany silnik i zasada taka by przed odczytem 003 przegazować na chwilę by EGR był aktywny, ponadto grupę 000 daj w trybie normalnym jak i w nastawach podstawowych.
  • #8
    majdan1986
    Level 10  
    OK , jutro postaram sie zrobic pomiary przy dobrze nagrzanym silniku, a czy pomiary z grupy 000 moga byc z zimnego silnika bo owe posiadam , no i dodam ze cieply silnmik pali duzo lepiej
  • #9
    kundzio77
    Level 10  
    Moim zdaniem to samochód ma ustawiony za późny zapłon.
  • #10
    majdan1986
    Level 10  
    panowie , mam jeszcze jeden problem bo wsumie nie wiem jaka temperature ma silnik , ponizej na zdjeci jest zrobiony pomiar vagiem przy zimnym calkiem silniku a tem na zewnatrz to -3 , jezeli to czujnik to gdzie on sie znafuje zeby go wymienic , no i dodam ze kat wtrysku skacze mi od wartosci 47 do 72 na pozycji 2 , nie wiem czy tak powinno byc , dzisiaj bede robil trase wiec powinienem zrobic pomiar na rozgrzanym silniku , ale moze ktos cos powie ze tego

    Sharan 1.9tdi 110km 98r. - trudno rano uruchomoć

    Dodano po 3 [godziny] 51 [minuty]:

    panowie odpiolem wtyczke od czujnika temp, i samochod pali od strzala nawet chwile nie zakreci , czy to mozliwe
  • #11
    car-net-audio
    Level 1  
    mam podobny problem , pytanie moje to czy mozliwe ze to wlasnie czujnik temp , i jeszcze jak go wymontowac
  • #12
    jarsaw
    Level 23  
    Witam , do kolegi Majdan1986 podjedź na pożądną diagnostykę to się wyjaśni co i jak 505 509 597
  • #13
    majdan1986
    Level 10  
    witam kolege , jak cena za diagnoze
  • #14
    15darekvw
    Level 27  
    do Majdan 1986 i Car-net-audio jak wypniecie wtyczke z czujnika temperatury to autko wam odpali bez problemu na dotyk bo jak sterownik silnika nie widzi sygnału z czujnika tamperatury cieczy chłodzacej to wchodzi w tryb pracy jakby awaryjny i za kazdym razem grzeje swiece i daje dawke rozruchowa paliwa czy auto jest ciepłe czy zimne tak sie dzieje i wówczas pali od kopa,moim zdaniem to nie jest czujnik temp.ale prosze sprawdzic jeszcze to na odczycie błedów z komputera.
  • #15
    majdan1986
    Level 10  
    a to ze na zimnym silniku vag pokazuje mi tem powyzej 100 stopni to co za to odpowiada

    Dodano po 33 [minuty]:

    i dodam ze na wskazniku tem dochodzi maksymalnie do drugiej kreski ale to po dlugiej jezdzie , mam padniety dogrzewacz , ale czemu w grupie 000 (zdjecie powyzej) jest tak wysoka temp. PODPOWIE KTOS CZY MOZE BYC TO WINA CZUJNIKA , dodam ze z tym czujnikiem jak jest podpiety swiece wogole sie nie grzeja
  • #16
    Lopez292
    Level 11  
    Mam pytanko. Czy po wymianie filtra paliwa (inny założyłem niż oryginalny, jest o wiele mniejszy niż oryginał) może wzrosnąć zużycie paliwa?
  • #17
    15darekvw
    Level 27  
    filtr ma za zadanie oczyszczac paliwo a nie je pic,objetosc filtra nic niema do wiekszego spalania w aucie.
  • #18
    Lopez292
    Level 11  
    Dzięki za odpowiedź. Moje 1,9 tdi 90 km w mieście paliło niecałe 6 l na trasie niecałe 5 l (ekonomiczna prędkość zawsze) a teraz pali ponad 7 l w mieście. Wiem że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzył mi się układ i był odkręcany jeden wtrysk aby odpowietrzyć pompę. Brak błędów w silniku (czytane Vagiem 4.9 PL). Może już wtryski siadają w końcu ma ponad 350 tys. Będę szukał dalej. Pozdrawiam