Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra G 2.0 DI 16v problem z odpalaniem.

04 Sty 2010 17:47 3694 3
  • Poziom 9  
    Jakiś czas temu z autem zaczęło się dziać coś niepokojącego. Mianowicie np. przy wyprzedzaniu lub jeździe pod górę kiedy obroty osiągały 3000 zapalał sie check engine i auto strasznie zamulało tak że powyżej 70kmh nie dało sie jechać. Musiałem stanąć zgasić silnik i w tedy wszystko wracalo do normy. Ostatnio jednak auto nie zapala. Kręci normalnie ale nie zapala. Był znajomy mechanik odpalił na plaku ale dopuki ciągło plaka to silnik pracował potem gasł. Znajomy twierdzi że to albo czujnik wału albo pompa wtryskowa. Może jest na forum ktoś kto miał podobny problem i coś doradzi. Z góry dzięki.
  • Poziom 42  
    emil_83 napisał:
    Znajomy twierdzi że to albo czujnik wału albo pompa wtryskowa. Może jest na forum ktoś kto miał podobny problem i coś doradzi.


    Po co ci więcej podpowiedzi....coś zrób znajomy ma nosa
  • Pomocny post

    Poziom 27  
    Kolego diagnostyka prawde ci powie ale obstawiam VP44 jak tak to moge ci pomóc zadzwoń 790 718 520 jak nie masz gdzie sprawdzić powiem ci jak tego dokonać bez komputera,pozdrawiam
  • Poziom 9  
    No i zawiozłem do mechesa i ten po kilku dniach zadzwonił że walnieta jest pompa wtryskowa z tym że jest to uszkodzenie elektroniczne i że koszt naprawy to 1500 zł jeżeli da się to obejść bez wyciagania pompy robiąc jakieś obejście i zasilanie podciagając z (jakiegoś)filtra. Goscia nie trybie bo gada do mnie jakoś enigmatycznie ale twierdzi że robił to nie raz i że w zafirach i vectrach to sie udawało. Druga opcja to wymiana pompy i tu koszt od 3000 tys. w górę. Czy ktos wie coś na temat pierwszego wariantu? Jak to się odbywa i czy moga być tego jakieś złe konsekwencje.