Witam
Mam problem z Fordem Mondeo 2.0 TDCi 85kW 2003r.
Problem jest z gasnącym silnikiem w czasie jazdy i nierównej pracy silnika na biegu jałowym na postoju.
Silnik gaśnie mi gdy np jade 90 km\h i przystepuję do wyprzedzania (oczywiscie pedał w podłogę) i co?.... nagle zapala się lampka od świec żarowych i trace moc(pedał gazu nie reaguje wogole) i silnik po wciśnięciu sprzęgła gaśnie...
Drugim dziwnym objawem jest to że na biegu jałowym silnik nie rowno pracuje.. delikatnie szarpie.
Dzieje się tak nie zależnie od temperatury silnika...
Podam dane które udało mi się uzyskać po podłączeniu Komputera i prosiłbym o ich analizę (gdyż raczkuje jeszcze z systemami Common Rail)
Błędy:
P1211- Zawór wtryskowy/ciśnienie paliwa/ czas wtrysku:
-nieprawidłowe ciśnienie paliwa/funkcja
P0251- regulacja momentu wtrysku/ ciśnienie paliwa:
-odchylenie od wartości zadanej
Parametry przy uruchomionym silniku (temp. pracy)
Ciśnienie Common Rail:
-od 230 do 1200bar
-od 700 do 5500 obr\min
(wartości ciśnienia Rail wzrastają jednocześnie wraz z obrotami)
Korekta dawki paliwa:(bieg jałowy)
Cylinder 1: -1.2 mg/skok (wacha się do -1.9 kilka razy na minutę)
Cylinder 2: 0.0 mg/skok
Cylinder 3: -1.2 mg/skok (bardzo rzadko dochodzi do -1.9)
Cylinder 4: 0.0
(przy obrotach koło 3000 obr\min na każdym cylindrze jest wartość 0.0)
Możliwe ze wtryskiwacze są już uszkodzone? po czym to widać?
Prosiłbym o przytoczenie prawidłowych wartości sprawnego silnika.
Pozdrawiam:)
Mam problem z Fordem Mondeo 2.0 TDCi 85kW 2003r.
Problem jest z gasnącym silnikiem w czasie jazdy i nierównej pracy silnika na biegu jałowym na postoju.
Silnik gaśnie mi gdy np jade 90 km\h i przystepuję do wyprzedzania (oczywiscie pedał w podłogę) i co?.... nagle zapala się lampka od świec żarowych i trace moc(pedał gazu nie reaguje wogole) i silnik po wciśnięciu sprzęgła gaśnie...
Drugim dziwnym objawem jest to że na biegu jałowym silnik nie rowno pracuje.. delikatnie szarpie.
Dzieje się tak nie zależnie od temperatury silnika...
Podam dane które udało mi się uzyskać po podłączeniu Komputera i prosiłbym o ich analizę (gdyż raczkuje jeszcze z systemami Common Rail)
Błędy:
P1211- Zawór wtryskowy/ciśnienie paliwa/ czas wtrysku:
-nieprawidłowe ciśnienie paliwa/funkcja
P0251- regulacja momentu wtrysku/ ciśnienie paliwa:
-odchylenie od wartości zadanej
Parametry przy uruchomionym silniku (temp. pracy)
Ciśnienie Common Rail:
-od 230 do 1200bar
-od 700 do 5500 obr\min
(wartości ciśnienia Rail wzrastają jednocześnie wraz z obrotami)
Korekta dawki paliwa:(bieg jałowy)
Cylinder 1: -1.2 mg/skok (wacha się do -1.9 kilka razy na minutę)
Cylinder 2: 0.0 mg/skok
Cylinder 3: -1.2 mg/skok (bardzo rzadko dochodzi do -1.9)
Cylinder 4: 0.0
(przy obrotach koło 3000 obr\min na każdym cylindrze jest wartość 0.0)
Możliwe ze wtryskiwacze są już uszkodzone? po czym to widać?
Prosiłbym o przytoczenie prawidłowych wartości sprawnego silnika.
Pozdrawiam:)