Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VW Sharan 1,9 TDI AVG 110PS problem z rozruchem

k0l0 04 Jan 2010 23:21 5509 14
  • #1
    k0l0
    Level 10  
    Witam
    mam problem przy odpalaniu mojego sharana.VW sharan 1,9 TDI 110 KM AVG 2000r model 99r. Krece go przez ok 10 -20s i dopiero wtedy odpala. Po odpaleniu kopci na bialo po chwili przestaje. Problem pojawia sie tylko przy zimnym silniku (nie wazna czy zima czy lato) jak cieply pali z 1. Swiece grzeja.
    Nie wiem tez co moze byc powodem spadku mocy po przekroczeniu 3500 obrotow. Samochod lapie mula, ale nie zawsze nie raz normalnie. Przy odpuszczeniu gazu slysze tak jakby pod deska zasysanie powietrza (to nie dmuchawa ani climatronic) nie wiem co to moze byc.
    Dodam jeszcze ze nie dawno mialem ustawiany zaplon bo wczesniej byl podobno za wczesny wtedy palil i cieply i zimny tylko strasznie glosno chodzil i wogole nie mial mocy.
    Prosze o pomoc nie wiem co moze byc przyczyna.
    Z gory dzieki.
  • #2
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Ustaw dobrze pompe, sprawdź przepływke, sprawdź turbo
  • #3
    k0l0
    Level 10  
    ok jak sprawdze to dam znac
    jak sprawdzic przeplywke podmienic(nie mam za bardzo z kim) czy zdjac kostke czy moze jakos inaczej?
    z turbo chodzi o sztange?
  • #4
    trans-serwis
    Level 39  
    A może byś tak odwiedził mechanika i zrobił porządną diagnozę i byłoby jasne oco chodzi?
  • #5
    k0l0
    Level 10  
    bylem juz u 3
    pierwszy twierdzil ze to wina doplywu paliwa ale nie pózniej twierdzil ze silnik padaka ale cisnie nie na garach 28-29 bar jak to zobaczyl zaczal zapewniac mnie ze to wina pompy chcial ja wyciagac na stol ale ja juz od niego zabralem samochod bo widac ze z niego nie za dobry mechanik
    drugi powiedzial ze ustawi poprawnie zaplon wiec zostawilem samochod ustawil raz za wczesny(kompletny brak mocy a dzwiek silnika jak w starze) pozniej 2 raz za pozny(kompletnie nie chcial palic). ustawial na sile widac bo pogial uszczelke pod glowica zabralem samochod oddal mi pieniadze
    oddalem do 3 mechanika ustawil zaplon ze jak zimny musze krecic jak pisalem wczesniej a cieply pali z 1
  • #6
    prog1
    Level 12  
    proponuje oddać auto do poważnego człowieka co nie tylko mechanike robi ale i na elektronice sie zna lub ma kogoś kto sie zna musi mieć i sprzet i głowe czyli "Pan mietek" odpada napisz skąd jestes a ktoś sie znajdzie kto ci pomoże przyczyną takiego zachowania moze być pompa nei trzeba nią machac w lewo i prawo tylko poprawnie ustawić silnik AVG kryje troche sekretów wiem coś o tym ....jeżdze takim :)
  • #7
    k0l0
    Level 10  
    jestem z Legionowa pod Warszawa
  • #8
    trans-serwis
    Level 39  
    To ty nie byłeś u mechaników. Dlaczego nikt nie podpinał auta do kompa, nie sprawdził momentu wtrysku i paru innych podstawowych rzeczy. Poszukaj kogoś kto się zna na VW i ma sprzęt. Nie pytaj gdzie będzie tanio tylko czy będzie dobrze. Gdyby było bliżej mógłbyś przyjechać.Temat do opanowania na dwie godziny.
  • #9
    k0l0
    Level 10  
    bylem podpinal ten 1 powiedzial ze wszystko super auto zyleta poprostu zegarek tylko nie chce palic
    jak to powtorzylem w domu to wszyscy wybuchli smiechem
  • #10
    trans-serwis
    Level 39  
    Ten 1 od słabego ciśnienia?
  • #12
    Staszek49
    Level 35  
    Kolego, czy faktycznie wszystkie świece grzeją i czym je sprawdzałeś. Musisz każdą oddzielnie sprawdzać. Pozostałe uwagi kolegów należy wziąć pod uwagę.
  • #13
    k0l0
    Level 10  
    grzeja wszystkie na 100%
    sprawdzane na krotko + z akumulatora dotykalem do swiec wszystkie iskrzyly
    przekaznik zamyka obwod
    latem byly zalozone 2 nowe bosha jak pozostale
  • #14
    k0l0
    Level 10  
    dzisiaj podczas jazdy odlaczylem kostke od przeplywki i musze powiedziec ze nie widze zadnego pogorszenia ani polepszenia mocy
    auto sie sprawowalo tak samo jak z podlaczonym przeplywomierzem
  • #15
    Michu10
    Level 32  
    Dalsza rozmowa pozbawiona jest sensu, tym bardziej autor ma awersję do wyszukiwarki.