Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi A6 1.9 TDI brak temperatury cieczy

05 Sty 2010 18:49 5990 10
  • Poziom 9  
    witam
    mam taki problem ze samochod nie lapie temp pracy (90° C) po nagrzaniu jest okolo 50-60. kilka dni temu wymienilem termostat i ciagle jest to samo :cry:
    z gory dziekuje za pomoc
  • Poziom 19  
    Pewnie czujnik temperatury stracił swoje właściwości i ma nie odpowiednią rezystancję w stosunku do danej temperatury. Przy 90 powinien mieć rezystancję (1&3 pin) 200 do 275Ohm.
  • Poziom 9  
    czujniki chyba sa dobre bo jak sie pojezdzi i otworzy maske i dotknie przewody od wody to sa chlode i reke dasie normalnie trzymac. a czy tam nie ma jakis zaworkow czy cos w tym stylu??
  • Poziom 34  
    Panie kolego mam już kolejnego diesla i wiem, że silniki tego typu zwykle nie są dogrzane. Zarówno wcześniejszy jak i obecny "tdi" w podobnych warunkach pogodowych wskazuje około 70 stopni C chyba, że stoję w korku, to temperatura nieco się podniesie. Nie zatykam w zimie chłodnicy, ale pomimo tego dobrze mi grzeje wewnątrz i dlatego nie szukam rzekomej usterki.
  • Poziom 9  
    napisales ze jak stoisz w korku to temp sie podniesie, umnie jest w miejscu a czasem nawet opadnie...
  • Poziom 2  
    moze cos chłodnica szfankuje tak samo kiedys mailem.
  • Poziom 9  
    a jak chlodnica moze szfankowac?? po mojemu jak by cos z nia bylo nie tak to by sie przegrzewal.... widze ze piszesz tylko po to zeby nabic punktow i zbobyc wiekszy poziom....
  • Poziom 13  
    SPrawdź czujnik. Jeśli jest dobry to musi być termostat (nie zamyka się) i non stop masz pełen opływ cieczy.
  • Poziom 16  
    Ale kolega napisał ze wymienił termostat.
  • Poziom 35  
    Po co to gdybanie, wystarczy zdiagnozować obydwa czujniki tj. G62 i G2 zarówno na zupełnie zimnym jak i na "rozgrzanym" silniku i sprawdzić czy wartości z tych czujników są ze sobą zbieżne (sprawdzenie to dokonuje się np. za pomocą programu VAG-COM do diagnostyki) - wskazanie z G62 w 01 Engine, 08 wartości mierzone, grupa 007, pole 4 od lewej;
    wskazanie z G2 w 17 Instruments, grupa 003, pole 1 od lewej;
    jeśli wskazania znacznie od siebie odbiegają (pomijając tolerancję około 2-5*C) to jeden z czujników zaniża wskazania czyli do wymiany obydwa (bo są w jednej obudowie), jeśli zaś wskazania potwierdzają niedogrzanie silnika to termostat (mimo tego, że zakupiony i wstawiony nowy) nadaje się na złom albo do reklamacji.
  • Poziom 9  
    fajnie dzieki popatrze te czujniki :)