Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sony Bravia KDL-32S5600 sam włącza się

RobertŚ 06 Sty 2010 09:15 12243 5
  • #1 06 Sty 2010 09:15
    RobertŚ
    Poziom 2  

Witam serdecznie!
    Jestem początkujący na www.elektroda... i na tym forum.
    Mam problem z nowym telewizorem Sony Bravia KDL-32S5600. Telewizor ten od samego początku sam włącza się kiedy jest na czuwaniu. Sytuacja jest o tyle nietypowa, że włącza się zawsze o tej samej godzinie tj. ok. 23.00 oraz ok. 1.00. Nigdy o innych porach, co raczej wyklucza awarię. Początkowo myślałem, że jest jakiś timer włączający urządzenie o określonej godzinie (taki budzik) jednak nic na ten temat nie ma w instrukcji. Nie ma też nic w menu telewizora. Proszę o radę, może ktoś wie jak pozbyć się tego uciążliwego problemu??? Dodaję, że telewizor włącza się ok. 23.00 a kiedy go wyłączę pilotem, to kolejne samoistne uruchomienie następuje ok. 1.00. Po kolejnym wyłączeniu pilotem telewizor sam już się nie załącza - aż do 23.00. Inne funkcje działają poprawnie, tak więc serwis to ostateczność.

0 5
  • #2 06 Sty 2010 21:25
    kosamark
    Poziom 8  

Witam.Mam ten sam problem,jestem posiadaczem tego nieszczesliwego telewizora i mam ten sam problem z tym że u mnie to już: wymieniono płytę główna (zero efektu)i dwa razy byl juz w serwisie(zero efektu) porownali go za drugim razem z innym telewizorem tego samego typu i stwierdzono że te typy tak mają.Dostałem nawet od nich tą informacje na piśmie.Jak na razie moja sprawa jest nie skończona,czekam na inne pismo aby oddać ten nieszczęsny telewizor do sklepu gdzie go kupiłem i zobaczymy co dalej.On nie włącza się tylko o tych godzinach co podałeś tylko kiedy chce (jak musie podoba)tylko że tego nie zauważyłeś w dzień.Podobno chce pobrać jakaś aktualizacje chociasz w menu telewizora aktualizacje są wszystkie wyłączone.pozdrawiam

1
  • #3 06 Sty 2010 22:25