Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

A4 TDI jak długo wam się nagrzewa silnik??

06 Sty 2010 14:51 13330 16
  • Poziom 11  
    Witam interesuje mnie jak długo wam się nagrzewa silnik w Audi A4 1.9TDI u mnie silnik 116KM audi z roku 2000 u mnie nagrzanie do 90stopni trwa z 10km a wcześniej mi się grzał do 70stopni to wymieniłem termostat na wahler i teraz mi trzyma temperature z tym że strasznie długo się nagrzewa czy to normalne zaznaczę że samochód stoi pod chmurką i temperatura jest poniżej 0 jest ok -5stopni czasem więcej.

Dodano po 2 [minuty]:

dodam że samochód mam od 2 tygodni i nie znam się na dieslach wcześniej byłem posiadaczem astry 1.4 i tam się szybko grzało
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Wszystko jest tak jak być powinno.
  • Poziom 11  
    ale ta temperaturka tak wolno idzie do góry?? w oplu w benzynie miałem tak że nagrzał się do 90stopni w 3km a tutaj trzeba 10 hmmm....???
  • Poziom 33  
    Normalne, zależne jeszcze od stylu jazdy, na początku na rozgrzewaniu zimnego silnika za bardzo go nie piłuj;p
  • Poziom 11  
    nie piłuje go bo wiem że nie można przekraczać 2tys obrotów do uzyskania temp 90stopni
  • Poziom 11  
    tak pompowtryski tdi a czy to coś złego??
  • Poziom 35  
    opelastra1992 napisał:
    tak pompowtryski tdi a czy to coś złego??

Nic złego, pewnie kolega tylko chciał się upewnić czy silnik VP czy PD, nie dziw się, że benzyniak wcześniej Ci się nagrzewał, diesle mają to do siebie, że emitują znacznie mniejsze ilości ciepła (z uwagi na ich wysoką sprawność) niż benzyniaki i dlatego znacznie wolniej się nagrzewają.
  • Poziom 11  
    to na mój rozum wychodzi na to żę taki silnik dużo dłużej posłuży niż benzyniak ponieważ jego sprawność jest znacznie lepsza??
  • Poziom 33  
    Teoretycznie tak, ps. nie wiesz, że diesle VAG są nie do zajeżdżenia;]? To taki żarcik.
  • Poziom 11