Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

2,5CRD rok2004 gaśnie podczas jazdy przy temp.od -10 w dół

robczu66 06 Jan 2010 15:21 1412 5
  • #1
    robczu66
    Level 1  
    Jeśli temperatura spada poniżej -10 ,podczas jazdy gaśnie mi autko ,ale zapala bez problemu i tak ostatnio dojechałem z łomży do Warszawy 44 razy się zatrzymując.Może ktoś pomioże?
  • #2
    trans-serwis
    Level 39  
    Jaki to samochód? Podejrzewam że Chrysler ale wróżką nie jestem.
  • #3
    zbychmg
    Level 31  
    Prawdopodobnie paliwo nie dokońca zimowe i dopływ tego zimnego powoduje niedrożność filtru paliwa. Jak się zatrzymasz ciepło silnika trochę podgrzewa filtr i znowu chwilę jedziesz. Możesz spróbować "ocieplić" filtr paliwa lub zrobić mu dodatkowe ogrzewanie
  • #4
    royalex
    Level 10  
    Silnik filtra nie nagrzeje, znajduje sie on przy zbiorniku. Sprawdz kluczykiem kody bledow.
  • #5
    zwc-mistrz
    Level 11  
    Najprawdopodobnie to jest rzeczywiście paliwo. Miałem ten sam przypadek i dolałem uzdatniacza ( dekompresora nie uzdtniacza poprawiającego parametry ropy) który wiąże parafinę i po przepaleniu starego paliwa puściło.
    pozdrawiam
  • #6
    zwc-mistrz
    Level 11  
    Witam
    Nie wiem czy masz jeszcze ten problem , ale odpowiadam na wszelki wypadek.
    Mialem ten sam problem , samochód najpierw zgasl przy predkości pow. 120 km/h.
    a potem zaczął gasnąć przy dodawaniu gazu-zapalal bez problemu po odczekaniu parunastu sekund - komp. wyświetlal błąd P1130 !! - czyli wg instrukcji serwisowej
    1-zbyt niskie ciśnienie na listwie.
    2.-zbyt wysokie ciśnienie na listwie
    3.-awaria wtrysków
    4.-awaria czujnika magistrali
    5.-brak dopływu paliwa do magistrali
    Myślałem że to pompa wysokiego ciśnienia lub regulator - już zacząłem robić doktorat tak jak to mialo miejsce w przypadku listwy CR-zaworka bezpieczeństwa a okazało się , że zatkał się zaworek zwrotny w pompie niskiego ciśnienia przy baku !!
    Pompa paliwowa ( niskiego ciśnienia )w chryslerze 2,5CRD włącza sie przy przekręceniu kluczyka i dopompowywuje paliwo do pompy wysokiego ciśnienia ppo czym się wyłącza !!- W czasie pracy silnika ppompa wysokiego ciśnienia zasysa paliwo przez bypas w obudowie pompy paliwowej ( TEJ PRZY BAKU ) PRZE ZAWOREK ZWROTNY !! ( zwykly kanali z kulką ) . Jeśli ten zaworek się przytka , to objaw jest taki , że podczas jazdy silnik traci na mocy lub zaczyna gasnąć !!
    Przetkałem ten zaworek i auto znowu chodzi jak burza !!
    mam nadzieję , że komuś pomoglem .
    Pozdrawiam