Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo V70 2.5 TDI problem z odpalaniem po nocy

Innowierca 07 Sty 2010 15:06 21863 26
  • #1 07 Sty 2010 15:06
    Innowierca
    Poziom 9  

Witam Szanowne Grono :]

Mój problem polega na tym, że auto po nocy muszę chechłać i chechłać aż zapali. Jak już się to uda, z tyłu z rury wydobywa się dość pokaźna chmura czarnego dymu (aż czujniki parkowania pokazują przeszkodę :D). Przy drugim odpaleniu , nawet po 1 minucie, auto zaskakuje od strzału. Dodam, że świece są sprawne, podobnie ich przekaźnik itd, nastawnik pompy wtryskowej był regenerowany 22tys km temu podobnie końcówki wtrysków (BOSCH), filtr paliwa wymieniony jakiś miesiąc temu (podobnie jak olej, filtr powietrza i kabinowy). Mi to wygląda na jakieś zbieranie się paliwa którego nie można odpalić??? Nie znam się zbytnio, więc tak tylko strzelam. Ostatnio rozmawiałem z właścicielem V70 tdi (przed całą historią z odpalaniem) i mówił, że jak nie będzie mi odpalać, żebym przyspieszył zapłon. Jeszcze tego nie robiłem, ale czy to może być przyczyną? Mój mechanik rozkłada ręce :cry:

0 26
  • #2 07 Sty 2010 16:47
    glosny83
    Poziom 28  

A nie zapowietrza się czasami.

0
  • #3 07 Sty 2010 17:38
    Innowierca
    Poziom 9  

Nic mi o tym nie wiadomo. Jak to sprawdzić?

0
  • #4 08 Sty 2010 16:25
    janstech
    Poziom 11  

TDI i zapłon HHmmm, chyba za młody samochód dla mnie bo w starszych zapłonu nie widziałem, może że mowa o pompie i momencie wtrysku(nastawniku). Jeżeli piszesz o tym dymie, to zwrócił bym uwagę na końcówki wtryskiwaczy, lub masz niezbyt szczelne przewody i rzeczywiście się zapowietrza, sprawdź przewody przy wtryskach. A jak ze sprężaniem? gdyż diesel to "Pa+ON=jazda".

0
  • #5 08 Sty 2010 16:35
    Innowierca
    Poziom 9  

janstech napisał: