Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 307 1,4 style 2001 - cieply silnik nie chce krecic

08 Sty 2010 16:20 2408 4
  • Poziom 2  
    witam! jestem tutaj swiezy, wiec prosze o wyrozumialosc! kilka miesiecy temu kupilem peugeota 307 z 2001 1,4. Pare dni temu czekalem na zone na parkingu okolo 30 min w aucie, poczym kiedy wrocila auto nie chcialo zapalic, w ogole nie krecilo a kontrolki gasly kiedy przekrecalem kluczyk! Zapalil na "popych" nic nie wskazuje,zeby akumulaor byl rozladowany bo radio, swiatla itp dzialaly! Wszystko bylo ok az do dzisiaj kiedy sytuacja sie powtorzyla, tym razem utknalem na gorce! wspomaganie nie dzialalo i hamulce tez, spuscilem auto do tylu kilka metrow poczulem, ze zaskoczylo wspomaganie, przekrecilem kluczyk i znowu zapalilo! bardzo prosze o pomoc! mieszkam w angli i jak wiecie ciezko tutaj o dobrego mechanika samochodowego! ... z gory dzieki!!!!
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 35  
    Jak ci gasną lampki przy próbie włączenia rozrusznika to najprawdopodobniej stykologia (klemy. masa) albo aku do bani.
    No może być jezcze ewentualnie stacyjka ale szczerze powiem że nie wiem jak stacyjka w szczegółach od strony elektrycznej w 307 wygląda ;)
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 2  
    Jutro jade do mechanika, przed chwila z nim rozmawialem, ale on twierdzi, ze to rownie dobrze moze byc rozrusznik;/ ps zapomnialem dodac, ze wtedy na parkingu podpinalismy go kablami do kolegi auta i to nic nie pomoglo!!!
  • Poziom 16  
    Ja bym też stawiał na rozrusznik
  • Poziom 2  
    Witam
    Dopiszę mocno po czasie. Ale może to komuś pomoże. Objaw gaśnięcia lampek przy odpalaniu nie musi być spowodowany tylko rozrusznikiem. Przyczyna może być banalna czyli poluzowany przewód masy ale nie przy aku. tylko między obudową silnika a ramą (taśma pleciona miedziana między skrzynią biegów a obudową). bardzo łatwo to sprawdzić a mianowicie trzeba przerzucić masę z aku. na obudowę silnika i spróbować odpalić auto jak pojawi się iskrzenie lub zagrzeję się przewód którym przerzuciliśmy masę możemy być pewni że to poluzowana masa. A mechanicy hmm są tacy co są kumaci i są tacy "ucz się ucz elektryk mechaniki cie nauczy" (miałem taki przypadek z uczniem samochodówki o kierunku związanym z silnikami sam nie wiedział nic a to już była 3klasa mechanicy mówili przepływka a winą była uszkodzona membrana na aparacie zapłonowym)