Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 307 2.0 hdi 90ps. nie działa dmuchawa po wymianie sz

09 Sty 2010 19:59 7045 10
  • Poziom 2  
    witam, wyjalem, wymieniłem szczotki w silniku dmuchawy, peugeot 307, climatronic jednostrefowy. wiatrak chodzi jak go na krotko podpinam pod prad, ale po wpieciu go na miejsce nie chodzi,nie reagyje na polecenia z panelu klimy. panel dziala napewno, gdyz dziala klapka od obiegu zamknietego i grzanie tylnej szyby. ktos moze mial taki przypadek? jakies pomysły?

    z gory dzieki
    pozdrawiam
  • Poziom 13  
    no to kolego sprawdz bezpieczniki....
  • Poziom 2  
    bezpieczniki sprawdzone, sa ok.
  • Poziom 36  
    busianwpy napisał:
    jakies pomysły?

    z gory dzieki
    pozdrawiam

    Taa,dokładniej posprawdzać
  • Poziom 2  
    no własnie problem w tym,że wszystko posprawdzane i wszystko jest ok. nie mam pomysłu co jeszcze można sprawdzic :(
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    Klimatronik to ogolna nazwa panelu elektronicznego w kazdym samochodzie.
  • Poziom 19  
    Zamiast dmuchawy podłącz probówkę koniecznie żarówkową i zobacz czy reaguje na sterownie poprzez panel climatronika. Jak tak to silnik uszkodzony, jak nie to brak prądu na wyjściu do dmuchawy z climatronika = uszkodzony panel. Nie wiem czy nie ma czegoś po drodze jeszcze jak np v Oplu Vectra C sterownik silnika dmuchawy - on jest elementem wykonawczym.
  • Poziom 35  
    Jest po drodze tzw "opornica' czyli pudełko z tranzystorami wykonawczymi.
  • Poziom 34  
    Bezpiecznik od dmuchawy jest pod maską, a opornica czyli "jeż" wbudowany jest w dmuchawę. Próbówką nie sprawdzisz sterowania z panelu.
  • Poziom 35  
    lukaszek985 napisał:
    Klimatronik to ogolna nazwa panelu elektronicznego w kazdym samochodzie.


    E tam nieprawda, już B3 passat miał Termotronik, a później Climatronik jeśli AC było.
    I faktycznie tylko Koncern VW ma tę nazwę.

    Co do 307, xary, 206...... to znany problem z członem wykonawczym w wentylatorze.
    Łatwo sprawdzic bo ze sterownika w kokpicie wychodzi PWM, zwykłą żarówką 12v 2w zdjagnozujesz ze 100% trafnością.