Witam.
Co może być przyczyną dławienia się silnika bezpośrednio po przełączeniu na lpg do momentu pełnego nagrzania się silnika?
Pasat B5 2.0 20v 130KM.
Instalacja Stag 200, reduktor scorpion st,wtryski magic jet.
Temp. przełączenia 30 stopni, dysze wtryskiwaczy 2.3mm, ciśnienie reduktora 1.0.
Proszę o pomoc bo im niższa temperatura otoczenia tym większe problemy.
Mnożnik początkowy mapki ustawiony na 1.2 , mapki w miarę pokrywają się.
Pozdr.
Co może być przyczyną dławienia się silnika bezpośrednio po przełączeniu na lpg do momentu pełnego nagrzania się silnika?
Pasat B5 2.0 20v 130KM.
Instalacja Stag 200, reduktor scorpion st,wtryski magic jet.
Temp. przełączenia 30 stopni, dysze wtryskiwaczy 2.3mm, ciśnienie reduktora 1.0.
Proszę o pomoc bo im niższa temperatura otoczenia tym większe problemy.
Mnożnik początkowy mapki ustawiony na 1.2 , mapki w miarę pokrywają się.
Pozdr.