Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 807 2,2 hdi zgasł w czasie jazdy i nie zapala

10 Sty 2010 14:29 13424 28
  • Poziom 9  
    witam mam wilki proble i wielka prosbe o rade do znawców hdi , otóz jadąc dzis w nocy moj lew nagle zgasł i koniec jak chwiel postoi to odpali na 2 sekundy sprawdziłem pompke w zbiorniku dziala sprawnie i na tym skonczyły sie moje pomysly co dalej... check sie nie zapalil. ostatnie co było przy nim robione to czyszczone zaworki upustu spalin z turbiny bo stracil moc i check sie zapalil ale po naprawie wszystko gralo, jesli ktos ma taka wiedze ktora mogła by pomoc proszę o wsparcie
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 16  
    awaria imobilajzera .podaj stałe napięcie do zaworu przy pompie wysokiego ciśnienia
  • Poziom 9  
    to jeest ten zawór z tyłu pompy? jak najlepiej to zrobić zeby nic nie uszkodzić?dziekuje za szybka podpowiedz
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 42  
    Dudi2007 napisał:
    awaria imobilajzera .podaj stałe napięcie do zaworu przy pompie wysokiego ciśnienia

    Immobilizer nie zgasi silnika...
    A to stałe napięcie na zawór co ma dać?
  • Poziom 9  
    autoas a Ty jaką masz teorie na ten temat?
  • Poziom 42  
    Raczej praktykę...podłączyć "Planeta" i wtedy będzie coś wiadomo
  • Poziom 9  
    u mnie w miescie nie ma serwisu peugeota musialbym brać lawete i 120 km najblizszy i chyba niestety nie bede miał wyjscia
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 42  
    Georges jaki rozrząd przecież napisał, że jak postoi to odpala
  • Poziom 16  
    imbomilajzer nie zgasi silnika ? to ciekawe , weż plus bezpośrednio z akum i podaj go na zawór przy pompie wysokiego ciśnienia spróbuj wtedy uruchomić silnik wtedy odpali .
  • Poziom 9  
    223567 serwisowany byl w dani paliwa pol baku jest ,z filtra paliwo wychodzi ,pasek rozrzadu ok
  • Poziom 16  
    więc ewidentnie komputer odcina dopływ paliwa awaria imo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    a zawór gaszenia to czym sterowany powietrzem?imo potrafi odciąć dopływ paliwa w czasie jazdy i jest to częsta usterka w starszych samochodach . Imobilajzer to nie tylko dodadtkowy przekażnik czy czypsik lecz cały system zabezpieczający przed nie prawnym uruchomieniem sam. W przypadku jego uszkodzenia imo. komputer sterujący odczytuje to jako kradzież i blokuje zapłon nawet podczas jazdy . Budowe tego ustrojstwa i zasade działania znajdziesz w sieci jak i sposoby jego pominięcia
  • Poziom 9  
    witam. auto było podlaczone pod kompa i wykazało anomalia,niskie napiecie 2 sterownika cos takiego mniej wiecej. gosc kazal odkrecic jeszcze katalizator bo powiedzial ze moze byc od zapchany od paliwa brudnego i tez bedzie wywalalo taki błąd ,obecnie własnie go wykrecam c.d.n
  • Poziom 42  
    Dudi2007, co ty wypisujesz, brak słów
  • Poziom 9  
    drugiego kondensatora* pomyłka
  • Poziom 42  
    Możliwe, że "sypnął" się ECU.......jeśli błąd dobrze odczytany
  • Poziom 39  
    Dudi z jakiej bajki jesteś bo nie ogarniam.
  • Poziom 9  
    notak cos mówił ten elektronik ze sterownik padł i teraz co lepsze naprawa czy wymiana? na allegro komputer mozna kupic za 300-400 zł tylko czy nie jest tak ze trzeba bedzie go zawiezc do serwisu i zeby wszystko zgrali do kupy ?;-(
  • Poziom 9  
    ALE NUMER.....DZISAJ WCHODZE DO GARAZU I MYSLE SOBIE A SPROBUJE GO ZAPALIC ....I ODZIWO ZAPALIL I NORMALNIE CHODZI...NIE WIEM CO TU JEST GRANE
  • Poziom 17  
    Z calym szacunkiem ale uwaga na takich fachowcow jak dudi 2007.
    Nie ma pojecia o czym mowi.
  • Poziom 9  
    tak paliwo zimowe. odebrałem auto od mechanika ktory pracuje w serwisie peugeota okazalo sie ze przetarte byly przewody na jakis zalamaniach, naprawa plus czesci 300 zł
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich, a szczególnie zioma lukaszsiwix`a. Własnie jestem na etapie wgryzania się w podobny temat i w tym przypadku znajduje podobieństwo. W niedzielny poranek (-10°C) próbując odpalić moje 2.2 hdi, zostałem pokonany. Na ekranie info o niskim stanie aku. Poszedł do ładowania na 24h.
    W poniedziałek po zamontowaniu aku powtórka z niedzieli. Odpuściłem i zaciągnąłem do mechaniora. Dziś komputer pokazał błąd czujnika wałka rozrządu, właśnie się z nim szarpią. Liczę, że na tym się skończy, choć jak czytam doświadczenia innych to lepiej nie mówić głośno.... Jak zakończe temat, to jeszcze coś skrobne. Pozdro.
  • Poziom 9  
    No jest kłopot, po wyminie czujnika bez zmian odkręcili dolot i nie zasysa powietrza. Będę pisał o dalszych postępach. Wiadomo już że przeskoczył pasek rozrządu o 2 zęby. Zapowiada się nieźle.
  • Poziom 9  
    Witajcie, ja też mam taki problem, zgasł mi kilka razy w trakcie jazdy, ale po chwili uruchomił się i już jechał normalnie... do następnego razu. Było tak, że zapalił i po chwili znów zgasł na chwile. Mechanik po wpięciu pod kompa określił jako błąd pompy paliwowej ale może też być wszystko co wiąże się z doprowadzeniem prądu do niej np przekaźnik albo komputer. Nie może tego sprawdzić bo najczęściej jak zgaśnie to po wyciągnięciu kluczyka i odczekaniu chwili zapala bez problemu. Poradzcie co robić
  • Poziom 2  
    Ja mam podobny problem ale z 206 s. Gaśnie mi co roku parę razy pod rząd (podczas jazdy, samochód nie zdąży się zatrzymać a już mogę go odpalić) i potem mam spokój, aż do następnego roku... Może to przypadek, może nie ale ma to miejsce jak już są wysokie temperatury. Innym problemem jest "zamulanie" się silnika gdy nagle temperatura się obniży. Przy okazji często włącza się alarm przy akumulatorze ( z zapasowym zasilaniem, ponieważ wyje mimo odłączania akumulatora) i nie ma przebacz, żeby go wyłączyć trzeba sie nieźle nakombinować. Nie wiem czy to może mieć jakiś związek ale mam 2l silnik i 140 koni. Czy te tymczasowe problemy mogą mieć wspólną przyczynę? Ktoś wie co może za tym stać? Z góry się usprawiedliwiam że jestem samochodowym laikiem :)
  • Poziom 1  
    Jeśli Dudi pisze głupoty, to dlaczego tak się właśnie wczoraj stało z moim pugiem 406?

    Jadę sobie jakby nigdy nic, a tutaj nagle silnik gaśnie.... Myślę, co jest grane?
    Zatrzymuję się i próbuję zapalić ponownie auto, jednak bezowocnie. Na panelu pojawia mi się kontrolka sugerująca blokadę zapłonu. Z tego co czytam po różnych forach, to przyczyną jest właśnie immo. Rozrusznik działa bo auto kręci, ale odpalić się go nie da.

    Więc Panowie, zwracać honor dla Dudiego, a nie od razu wyjeżdżać z bajko pisarstwem...