Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

peugeot 807 2,2 hdi zgasł w czasie jazdy i nie zapala

lukaszsiwix 10 Jan 2010 14:29 15515 28
  • #1
    lukaszsiwix
    Level 10  
    witam mam wilki proble i wielka prosbe o rade do znawców hdi , otóz jadąc dzis w nocy moj lew nagle zgasł i koniec jak chwiel postoi to odpali na 2 sekundy sprawdziłem pompke w zbiorniku dziala sprawnie i na tym skonczyły sie moje pomysly co dalej... check sie nie zapalil. ostatnie co było przy nim robione to czyszczone zaworki upustu spalin z turbiny bo stracil moc i check sie zapalil ale po naprawie wszystko gralo, jesli ktos ma taka wiedze ktora mogła by pomoc proszę o wsparcie
  • #2
    Dudi2007
    Level 16  
    awaria imobilajzera .podaj stałe napięcie do zaworu przy pompie wysokiego ciśnienia
  • #3
    lukaszsiwix
    Level 10  
    to jeest ten zawór z tyłu pompy? jak najlepiej to zrobić zeby nic nie uszkodzić?dziekuje za szybka podpowiedz
  • #4
    autoas
    Level 42  
    Dudi2007 wrote:
    awaria imobilajzera .podaj stałe napięcie do zaworu przy pompie wysokiego ciśnienia

    Immobilizer nie zgasi silnika...
    A to stałe napięcie na zawór co ma dać?
  • #5
    lukaszsiwix
    Level 10  
    autoas a Ty jaką masz teorie na ten temat?
  • #6
    autoas
    Level 42  
    Raczej praktykę...podłączyć "Planeta" i wtedy będzie coś wiadomo
  • #7
    lukaszsiwix
    Level 10  
    u mnie w miescie nie ma serwisu peugeota musialbym brać lawete i 120 km najblizszy i chyba niestety nie bede miał wyjscia
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    autoas
    Level 42  
    Georges jaki rozrząd przecież napisał, że jak postoi to odpala
  • #10
    Dudi2007
    Level 16  
    imbomilajzer nie zgasi silnika ? to ciekawe , weż plus bezpośrednio z akum i podaj go na zawór przy pompie wysokiego ciśnienia spróbuj wtedy uruchomić silnik wtedy odpali .
  • #11
    lukaszsiwix
    Level 10  
    223567 serwisowany byl w dani paliwa pol baku jest ,z filtra paliwo wychodzi ,pasek rozrzadu ok
  • #12
    Dudi2007
    Level 16  
    więc ewidentnie komputer odcina dopływ paliwa awaria imo.
  • #13
    User removed account
    User removed account  
  • #14
    Dudi2007
    Level 16  
    a zawór gaszenia to czym sterowany powietrzem?imo potrafi odciąć dopływ paliwa w czasie jazdy i jest to częsta usterka w starszych samochodach . Imobilajzer to nie tylko dodadtkowy przekażnik czy czypsik lecz cały system zabezpieczający przed nie prawnym uruchomieniem sam. W przypadku jego uszkodzenia imo. komputer sterujący odczytuje to jako kradzież i blokuje zapłon nawet podczas jazdy . Budowe tego ustrojstwa i zasade działania znajdziesz w sieci jak i sposoby jego pominięcia
  • #15
    lukaszsiwix
    Level 10  
    witam. auto było podlaczone pod kompa i wykazało anomalia,niskie napiecie 2 sterownika cos takiego mniej wiecej. gosc kazal odkrecic jeszcze katalizator bo powiedzial ze moze byc od zapchany od paliwa brudnego i tez bedzie wywalalo taki błąd ,obecnie własnie go wykrecam c.d.n
  • #16
    autoas
    Level 42  
    Dudi2007, co ty wypisujesz, brak słów
  • #17
    lukaszsiwix
    Level 10  
    drugiego kondensatora* pomyłka
  • #18
    autoas
    Level 42  
    Możliwe, że "sypnął" się ECU.......jeśli błąd dobrze odczytany
  • #19
    trans-serwis
    Level 39  
    Dudi z jakiej bajki jesteś bo nie ogarniam.
  • #20
    lukaszsiwix
    Level 10  
    notak cos mówił ten elektronik ze sterownik padł i teraz co lepsze naprawa czy wymiana? na allegro komputer mozna kupic za 300-400 zł tylko czy nie jest tak ze trzeba bedzie go zawiezc do serwisu i zeby wszystko zgrali do kupy ?;-(
  • #21
    lukaszsiwix
    Level 10  
    ALE NUMER.....DZISAJ WCHODZE DO GARAZU I MYSLE SOBIE A SPROBUJE GO ZAPALIC ....I ODZIWO ZAPALIL I NORMALNIE CHODZI...NIE WIEM CO TU JEST GRANE
  • #23
    vauer6
    Level 17  
    Z calym szacunkiem ale uwaga na takich fachowcow jak dudi 2007.
    Nie ma pojecia o czym mowi.
  • #24
    lukaszsiwix
    Level 10  
    tak paliwo zimowe. odebrałem auto od mechanika ktory pracuje w serwisie peugeota okazalo sie ze przetarte byly przewody na jakis zalamaniach, naprawa plus czesci 300 zł
  • #25
    wiwix
    Level 10  
    Witam wszystkich, a szczególnie zioma lukaszsiwix`a. Własnie jestem na etapie wgryzania się w podobny temat i w tym przypadku znajduje podobieństwo. W niedzielny poranek (-10°C) próbując odpalić moje 2.2 hdi, zostałem pokonany. Na ekranie info o niskim stanie aku. Poszedł do ładowania na 24h.
    W poniedziałek po zamontowaniu aku powtórka z niedzieli. Odpuściłem i zaciągnąłem do mechaniora. Dziś komputer pokazał błąd czujnika wałka rozrządu, właśnie się z nim szarpią. Liczę, że na tym się skończy, choć jak czytam doświadczenia innych to lepiej nie mówić głośno.... Jak zakończe temat, to jeszcze coś skrobne. Pozdro.
  • #26
    wiwix
    Level 10  
    No jest kłopot, po wyminie czujnika bez zmian odkręcili dolot i nie zasysa powietrza. Będę pisał o dalszych postępach. Wiadomo już że przeskoczył pasek rozrządu o 2 zęby. Zapowiada się nieźle.
  • #27
    morawka36
    Level 9  
    Witajcie, ja też mam taki problem, zgasł mi kilka razy w trakcie jazdy, ale po chwili uruchomił się i już jechał normalnie... do następnego razu. Było tak, że zapalił i po chwili znów zgasł na chwile. Mechanik po wpięciu pod kompa określił jako błąd pompy paliwowej ale może też być wszystko co wiąże się z doprowadzeniem prądu do niej np przekaźnik albo komputer. Nie może tego sprawdzić bo najczęściej jak zgaśnie to po wyciągnięciu kluczyka i odczekaniu chwili zapala bez problemu. Poradzcie co robić
  • #28
    ola.g
    Level 2  
    Ja mam podobny problem ale z 206 s. Gaśnie mi co roku parę razy pod rząd (podczas jazdy, samochód nie zdąży się zatrzymać a już mogę go odpalić) i potem mam spokój, aż do następnego roku... Może to przypadek, może nie ale ma to miejsce jak już są wysokie temperatury. Innym problemem jest "zamulanie" się silnika gdy nagle temperatura się obniży. Przy okazji często włącza się alarm przy akumulatorze ( z zapasowym zasilaniem, ponieważ wyje mimo odłączania akumulatora) i nie ma przebacz, żeby go wyłączyć trzeba sie nieźle nakombinować. Nie wiem czy to może mieć jakiś związek ale mam 2l silnik i 140 koni. Czy te tymczasowe problemy mogą mieć wspólną przyczynę? Ktoś wie co może za tym stać? Z góry się usprawiedliwiam że jestem samochodowym laikiem :)
  • #29
    Szejkerus
    Level 1  
    Jeśli Dudi pisze głupoty, to dlaczego tak się właśnie wczoraj stało z moim pugiem 406?

    Jadę sobie jakby nigdy nic, a tutaj nagle silnik gaśnie.... Myślę, co jest grane?
    Zatrzymuję się i próbuję zapalić ponownie auto, jednak bezowocnie. Na panelu pojawia mi się kontrolka sugerująca blokadę zapłonu. Z tego co czytam po różnych forach, to przyczyną jest właśnie immo. Rozrusznik działa bo auto kręci, ale odpalić się go nie da.

    Więc Panowie, zwracać honor dla Dudiego, a nie od razu wyjeżdżać z bajko pisarstwem...