Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pracuje na dwa cyliner Chrysler Stratus 2.0l 1997

shaker0645544 10 Sty 2010 20:51 3756 16
  • #1 10 Sty 2010 20:51
    shaker0645544
    Poziom 9  

    Mam Chrysler Stratus 2.0l 1997 Najpierw kreci rozrusznik a motor nie zapali pozniej kupilem przedmioty zeby zrobic diagnoze i zrobilem reset dla wszystkie code i zapalil na dwoch cylindrdach i daje code:
    Ignition Coil “B” Primary/secondary Circuit
    Checkengine pali sie cały czas.
    Zaplon daje iskry tylko z 1 i 4 (zielone kolor na zdjeciu) a 2 i 3(niebieski kolor na zdjeciu)nic do zaplonu mam 3 przewody numer 1 to jest do cylinder 1i4 a srodkowy tam duzo kabli polaczonych z tym np .kondensator i dynamo itd a ostatni numer 3(Czerwony kolor na zdjeciu) do cylinder 2i3 jak wymieniam kable 1 i 3 to mam iskry na 2-3 i nie ma na 1 i 4 i motor nie zapala na 2-3 nawet jak maja iskry.
    Czy moglby mi ktos pomoc –moze ktos z was orientuje sie .Z gory dziekuje.
    Pracuje na dwa cyliner Chrysler Stratus 2.0l 1997

    0 16
  • #2 10 Sty 2010 22:35
    Bart86ca.
    Poziom 16  

    Ok troche ciezko zrozumiec po tym co napisales ale od poczatku napisze ci jak powinno byc .:


    Jesli z tego co rozumiem zamieniles pin nr.1 z pinem nr.3 i wtedy masz iskre na 2 i 3 cyl. (oczywiscie po tej zamianie zmieniles kolejnosc kabli WN) bo jesli tylko kable w kostce to nie odpali bo kolejnosc cyl.sie nie zgadza.
    A wniosiek wychodzi z tego taki ze jesli zamieniasz pin nr1. z pinem nr.3 i iskra jest czyli masz uwalone sterowanie na cyl 2-4 pin nr 1!!

    Sprawdz na rezystancje kable o kolorach :
    czarno szary z ignition coil w PCM pin nr2
    ciemno niebieski z ciemno zielonym z ignition coil w PCM pin nr3.
    ciemno zielony z pomaranczowym jest to ASD(automatic shut down relay) sprawdz przekaznik po lewej stronie

    0
  • #3 11 Sty 2010 15:33
    shaker0645544
    Poziom 9  

    Dziekuje bardzo za pomoc.Sprawdzilem te kable jak wszystko jest podlaczone I silnik zgaszony bez kluczyka stacyjki.Sprawdzilem to co mowiles-wszedzie jest 8 om.Nie wiem tylko gdzie jest ten przekaznik I jak mam to sprawdzic.Wysle ci zdjecie moze lepiej bedzie widac .
    Nie moge wyslac zdjecie nie wie dlaczego?
    Dziekuje i pozdrawiam .

    0
  • #4 11 Sty 2010 18:33
    Bart86ca.
    Poziom 16  

    mozesz sprawdzic ten przekaznik zaraz kolo kostki przy ignition coil ,wlacz zaplon i sprawdz napiecie na srodkowym pinie ma byc wiecej niz 10V.a przekaznik masz opisany w skrzynce jako ASD.Jesli masz 8om to jest w takim razie ok. Jesli masz oscyloskop to mozesz go uzyc do sprawdzenia sygnalu na ignition coil .Ale raczej szykuj sie na to ze masz rabniety PCM.I jesli masz nr bledu ktory Ci wyskoczyl po diagnostyce bo nie jestem pewien czy to jest
    P0352??

    0
  • #5 12 Sty 2010 21:35
    shaker0645544
    Poziom 9  

    Sprawdzilem ten przekaznik to jest Automatic Shut Down Relay on nie dostaje (-) z PCM tam tylko + jest i na ten pin srodkowy(co powien ten Relay dac mu plus) nie ma napiecia 12v dopiero jak motor pracuje to ma okolo 14v.
    Podlaczylem lampe na przewod1(pin1) jak motor chodzi to ta lampa mruga,a na pin3 nie pali sie.
    nr bledu to jest P0352.
    Jak PCM popsute jest to moze znasz adres zeby nowy nie drogi kupic. U nas sprzedaja uzywane za 150 Euro ale nie masz pewnosci ze dobry i nie daja gwarancji na to bo mowia ze to jest elekronika

    Pracuje na dwa cyliner Chrysler Stratus 2.0l 1997

    0
  • Pomocny post
    #6 12 Sty 2010 22:42
    tocka
    Poziom 24  

    Tylko podmiana samego ECU ci nic nie da, bo masz immo zapisane w skrzynce SRI.

    0
  • #7 13 Sty 2010 13:00
    shaker0645544
    Poziom 9  

    Przepraszam tzn wymiana samego computera tj. Engine Control Module (ECM) ten co jest na zdjeciu ?
    Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym immo zapisane w skrzynce SRI. co to jest immo i ta skrzynka gdzie znajduje sie.
    Dziekuje bardzo za pomoc i pozdrawiam .
    Pracuje na dwa cyliner Chrysler Stratus 2.0l 1997
    Pracuje na dwa cyliner Chrysler Stratus 2.0l 1997

    0
  • Pomocny post
    #8 13 Sty 2010 17:49
    tocka
    Poziom 24  

    shaker0645544 napisał:
    Przepraszam tzn wymiana samego computera tj. Engine Control Module (ECM) ten co jest na zdjeciu ?
    Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym immo zapisane w skrzynce SRI. co to jest immo i ta skrzynka gdzie znajduje sie.
    Dziekuje bardzo za pomoc i pozdrawiam .
    Pracuje na dwa cyliner Chrysler Stratus 2.0l 1997
    Pracuje na dwa cyliner Chrysler Stratus 2.0l 1997


    ecu = ecm

    sri- skrzynka bezpiecznikowa ( zawiera w sobie komputer nadwozia) koło lewej nogi kierowcy

    A o immo poczytaj sobie w internecie ( jest to elektroniczna blokada zapłonu.

    0
  • #9 13 Sty 2010 18:40
    przemkis
    Poziom 11  

    Trzeba naprawić ecu pewnie tranzystor siedzi albo driver...

    0
  • #10 13 Sty 2010 19:05
    shaker0645544
    Poziom 9  

    Trzeba naprawić ecu pewnie tranzystor siedzi albo driver...
    Jak mozna ECU naprawic i gdzie? I to jest na pewno to ?

    0
  • #11 13 Sty 2010 19:14
    tocka
    Poziom 24  

    Życzę powodzenia w dłubaniu tego dziadostwa.

    Tak to jest ECU twojego auta.

    0
  • #12 13 Sty 2010 22:27
    Bart86ca.
    Poziom 16  

    tocka napisał:
    Tylko podmiana samego ECU ci nic nie da, bo masz immo zapisane w skrzynce SRI.


    tocka skad taka pewnosc ze to auto ma cos jak immo? i co to jest to SRI bo jedyne z czym mi sie to kojarzy w Chrysler to Service Reminder Indicator?!

    0
  • Pomocny post
    #13 13 Sty 2010 22:43
    tocka
    Poziom 24  

    Bart86ca. napisał:
    tocka napisał:
    Tylko podmiana samego ECU ci nic nie da, bo masz immo zapisane w skrzynce SRI.


    tocka skad taka pewnosc ze to auto ma cos jak immo? i co to jest to SRI bo jedyne z czym mi sie to kojarzy w Chrysler to Service Reminder Indicator?!



    Immo ma bo robiłem już 4 takie auta i miały. ( bo albo ma zamontowany alarm albo transponder w kluczyku) - ale to na jedno wychodzi w tym przypadku
    "SRI" w alldacie kiedyś wyczytałem - mogę się mylić no bo jak nazwać BODY Komputer

    0
  • #14 13 Sty 2010 23:06
    Bart86ca.
    Poziom 16  

    Alarm a transpoder w kluczyku to moga byc dwie rozne rzeczy bo moze miec alarm ale bez immo. I wlasnie tu jest problem bo ja rowniez robilem na stratusie i neonie i nie mialy immo ,wiec nie chcę wprowadza w blad kolegi
    shaker0645544 bo jesli nie ma immo to wymiana PCM to nie problem.
    A Body Control Module to BCM.

    shaker0645544 Jaki masz kluczyk to wtedy bedzie wszystsko jasne czy masz immo czy nie ?

    0
  • #15 13 Sty 2010 23:43
    shaker0645544
    Poziom 9  

    Dziekuje i pozdrawiam
    Mam zwykly klucz normalne bez niczego jak chce samochod otworzyc to musze to reczne zrobic .
    Samochod jechal na autostradzie normalne i nagle zgasl .Probowalem zapalic go i nic tylko rozrusznik kreci a dalej znacie juz co bylo.tzn
    Mam Chrysler Stratus 2.0l 1997 Najpierw kreci rozrusznik a motor nie zapali pozniej kupilem przedmioty zeby zrobic diagnoze i zrobilem reset na wszystkie cody i zapalil na dwoch cylindrdach i daje code:
    Ignition Coil “B” Primary/secondary Circuit
    Checkengine pali sie cały czas. nr bledu to jest P0352.

    0
  • #16 19 Sty 2010 17:00
    Drako78
    Poziom 1  

    shaker0645544 napisał:
    Mam Chrysler Stratus 2.0l 1997 Najpierw kreci rozrusznik a motor nie zapali pozniej kupilem przedmioty zeby zrobic diagnoze i zrobilem reset dla wszystkie code i zapalil na dwoch cylindrdach i daje code:
    Ignition Coil “B” Primary/secondary Circuit
    Checkengine pali sie cały czas.
    Zaplon daje iskry tylko z 1 i 4 (zielone kolor na zdjeciu) a 2 i 3(niebieski kolor na zdjeciu)nic do zaplonu mam 3 przewody numer 1 to jest do cylinder 1i4 a srodkowy tam duzo kabli polaczonych z tym np .kondensator i dynamo itd a ostatni numer 3(Czerwony kolor na zdjeciu) do cylinder 2i3 jak wymieniam kable 1 i 3 to mam iskry na 2-3 i nie ma na 1 i 4 i motor nie zapala na 2-3 nawet jak maja iskry.
    Czy moglby mi ktos pomoc –moze ktos z was orientuje sie .Z gory dziekuje.
    Pracuje na dwa cyliner Chrysler Stratus 2.0l 1997



    Witam , mam podobny problem tylko z silnikiem 2.4 , wymieniłem cewke i lipa. teraz elektronik stwierdzil ze mam zepsuty komputer (sterownik) i kaze mi go wymienic nie znam sie wiec mam pytanie czy sama wymiana z takiego samego modelu cos da? bo czytalem we wczesniejszym poscie ze trzeba go zgrac czy cos takiego. jesli trzeba go zgrac to gdzie to sie robi prosze o podpowiedz i pomoc a mieszkam w sieradzu woj. łódzkie.

    Pozdrawiem

    0
  • #17 20 Sty 2010 14:05
    shaker0645544
    Poziom 9  

    Witam
    Tak ,trzeba wymienic tylko computer(masz jego zdjecie na mojej stronie)jak masz oczywiscie normalnie klucz do samochodu bo jak masz pilot tzn immo- to chlapaki mowili ze zrobi blokowanie.Jak chcesz wiecej zdjec mojego komputera to napisz do mnie bo mam. Mozesz porownac z twoim computerem.
    Nie wiem gdzie chcesz kupic computer? nowy czy uzywany? Jak uzywany to musi byc z tego samego rocznika np automat ma inny computer niz normalny ze skrzynia biegow.
    Moj adres e-mailowy shaker0645544(malpa)hotmail.com
    Napisz do mnie czy mozna nowy computer kupic w Polsce .U nas sa drogie a na uzywany nie daja gwarancji (koszt 150 Euro)? napisalem do tego sklepu http://www.usa.istore.pl)
    On jest w Olkuszu kolo Katowic) ale teraz nie maja.
    Pozdrawiam
    Shaker

    0