Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

D-LINK Dir-300 nie działa poprawnie z kartą Atheros AR5007EG

11 Sty 2010 16:15 6335 16
  • Poziom 9  
    postaram się o jak najlepsze wyszczegółowienie problemu w celu wystawienia diagnozy przez ekspertów.

Na samym początku zaznaczam, że jestem laikiem w dziedzinie komputreów, sieci, informatyki, IT etc., na co zresztą wskazuje mój nick.

Zaczynę od tego, że do sieci, z której korzystam, podłączonych jest 5 komputerów. 4 z nich korzystają z Visty, jeden (czyli mój) z XP, a dokładnie WinDT. Kilka dni temu zakupiliśmy nowy router w celu wykorzystania usługi od nowego dostawcy (zmieniliśmy TP na Ineę i potrzebowaliśmy do nowego neta nowego routera). Już od poczatku, gdy sieć została postawiona, mój komputer miał problemy z połączeniem się z nią. Wyskakiwało kilka komunikatów w zalezności od podejmowanych przeze mnie czynności naprawczych, głównie Brak certyfikatu do połączenia się (znany błąd), bądź już po połączeniu - ograniczenie lub brak łączności. Po wykonaniu kilku czynności, wyłączeniu i włączeniu komputera, wifi bez problemu połączyło sie z siecią. Nie było więcej problemów przez dwa dni, czyli do wczoraj. Nagle, połączenie zostało zerwane i żadną miarą nie mogłem go przywrócić, choć z braku czasu nie zrobiłem zbyt wiele.

dopiero dzisiaj, męcząc się z problemem przez parę godzin i klnąc na wszystko, zrobiłem chyba wszystko, co tylko mozliwe, by naprawić problem.

Nadal wystepowało ograniczenie lub brak łączności.