Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Karta Atheros AR928X pod Windows XP nie wykrywa sieci

11 Sty 2010 16:39 6321 19
  • Poziom 14  
    Witam. Posiadam karte atheros ar928x w laptopie. Problem polega na tym, że windows xp nie widzi żadnej sieci bezprzewodowej. Tydzień temu wszystko ładnie chodziło. Karta jest sprawna, sterowniki najnowsze. Nie wiem jak rozwiązać ten problem (dodam że koledze na win7 widzi wszystkie sieci)
  • Poziom 26  
    ;) A nie masz wyłączonej jej przyciskiem w laptopie? Albo program zarządzający obsługuje ją?
  • Poziom 14  
    wszystko jest wlaczone, sprawdzalem różne prawdopodobne mozliwosci usterki... tydzien temu dzialalo wszystko... łączylem sie z siecia wifi przez windosowski konfigurator... P.S. nie mam programu-klienta do atherowskiej karty...nie wiem czemu ale instaluja sie same sterowniki-i wszystko dzialalo do srody... :/
  • Poziom 26  
    Zobacz a menadżerze urządzeń czy poprawnie karta jest zainstalowana.
  • Poziom 14  
    wszystko zainstalowane jest poprawnie
  • Poziom 26  
    A jak klikasz na "Odśwież listę sieci" to co jest napisane??
  • Poziom 14  
    "Nie znaleziono żadnych sieci bezprzewodowych. Upewnij sie ze przelacznik sieci bezprzewodowej jest wlaczony."



    z przelacznikiem tez jest wszystko ok...
    tydzien temu w pon wszystko gralo a we wtorek instalowalem z LANa gg10 i od tamtej pory nie wykrywa mi sieci wifi
  • Poziom 26  
    Ciekawe...

    Spróbuj ściągnąć softa do tej karty i może soft wykryje sieci...
  • Poziom 14  
    chyba w weekend zmienie system...bo przekopalem juz cale google i koncza mi sie pomysly... soft niby jest ze sterami ale jakos sie nie wgrywa ;/
  • Poziom 14  
    zmiana systemu nic nie pomogła...teraz jestem na win7
    jakies pomysly co do tej karty?
  • Poziom 19  
    Spróbuj załatwic karte WIFI pod USB. Wtedy będziesz wiedział czy przypadkiem karta w lapku nie jest uszkodzona bo to tez jest bardzo możliwe.
    Pozdrawiam
  • Poziom 14  
    tez podejrzewam karte a dokładniej antene...bo menadzerze urzadzen wszytko jest ok... chyba ze znacie jakis program do testowania karty?
  • Poziom 26  
    Spróbuj ruter postawić bardzo blisko laptopa i wtedy przeskanuj eter...
  • Poziom 14  
    pare dni temu stanąłem około 3 m obok routera (ponieważ był zawieszony na suficie)... gdy szukałem innej sieci w innym miejscu to router był ok 10 m odemnie...

    dodam, że zdarzyła sie dziwna sytuacja... otóż gdy tydzien temu w srode gdy nie moglem wykryc sieci, poprosiłem kumpla by na swoim laptopie sprawdził czy ma tak samo (kumpel był świeżo po instalacji win7) no i jemu też nie wykrywało żadnej sieci. ale na nastepny dzien powiedział mi że nie doinstalował wireless concole na swoim laptopie. no ale ja mialem wszystko na xp, zmieniałem sterwoniki, odinstalowywalem itd, itp...i nic nie pomoglo...teraz mam 7, sterowniki wgrane i dalej ten sam problem :/
  • Poziom 26  
    Ja na Twoim miejscu nie wróżyłbym z fusów. Sprawdził jedną rzecz u kogoś, później drugą i będzie wszystko wiadomo, bo takie strzelanie to strata nerwów i czasu... Coś musi nie działać i teraz wystarczy sprawdzić co. A jak już będzie wiadomo które urządzenie jest zepsute/uszkodzone/ źle ustawione to nię będzie tyle dylematów ;)
  • Poziom 14  
    routery napewno sa dobre... na innych laptopach widze te sieci... system tez jest ok... pozostaja sterowniki albo sama karta...
    kurcze najgorsze jest to że stało sie to z dnia na dzień... :/
  • Poziom 26  
    Na ruterze masz włączonego szyfrowanie, filtrowanie MAC?
  • Poziom 19  
    Wg mnie to musi byc wada karty...Sprobuj pod USB zalatwic i wtedy bedzie wiadomo :)
  • Poziom 14  
    tak zrobie załatwie pod usb i napisze pozniej co i jak

    Dodano po 1 [godziny] 31 [minuty]:

    w narzedziu do rozwiazywania problemów zawsze widze komunikat: "Konfiguracja sieci bezprzewodowej nie jest włączona. Użyj przełącznika z boku komputera lub klawiszy funkcyjnych"

    wszystko jest włączone... ;/