Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

E320 w210 mercedes Na gazie pobiera równiez paliwo nowa inst

11 Sty 2010 19:28 2342 9
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich szanownych uzytkownikow serwisu zastanawiam sie czy ktos ewentualnie moglby mi pomoc
    Mercedes e320 w210 model zalozylem gas 2 tyg temu jak bylem w Polsce na Swieta mieszkam w Anglii} instalacja stag 300, reduktor mg-01e podobno to az do 300 koni wielozawor lovatoev00,wtrysk gas tech 500s przyjechalem nim do anglii no i jest maly prob na gazie smiga nie przerywa nie traci mocy itp nawet przy bardzo dynamicznej jezdzie problem jest ze pobiera tez paliwo szczegolnie w jezdzie miejskiej po przelaczeniu na gas{przelancza sie 30 stopni} kontrolka pokazuje ze jade na gazie ale ubywa tez paliwa problem wystepuje glownie w miescie zadko na trasie , podobno jest to standartowy problem przy duzych silnikach v6 gdy przekroczy iles tam obrotow wspomga sie gazem przed wyjazdem byl sprawdzany pierwszy przeglad i wyszlo ok
    mam pytanie czy mozna to jakos wyregulowac najlepiej samemu {w anglii to wysoki koszt} czy ktos spotkal sie moze z takim problemem dziekuje za wszystkie rady goraco pozdrawiam szanownych uzytkownikow
  • Poziom 19  
    Witam Prawdopodobnie tak jest ustawione w konfiguracji że podczas gwałtownego przyspieszenia dołącza etylinę i bez programu nic nie zrobisz.
  • Poziom 2  
    slyszalem ze podobno np na allegro mozna kupic kabel i program podpiac sie pod staga i cos podregulowac czy to mozliwe
  • Poziom 19  
    Nie mam doświadczenia z tym typem instalacji może wypowie się ktoś kto ma program do staga
  • Poziom 22  
    Jeśli po przełączeniu na gaz pompa paliwa ciągle pracuje,a na dodatek masz uszkodzone wtryskiwacze to spokojnie "wbije"1-2 litra benzyny na 100 kilometrów i tutaj oprogramowanie jako takie nie ma nic do rzeczy.
  • Poziom 2  
    ale czy to mozliwe zeby wtryskiwacze byly uszkodzone przejechalem wracajac z Polski cala europe trasa same autostrady i niepobral nic paliwa przeszlo 1000 km a za to jeszcze w Polsce gdzie wiadomo jaka jest jazda pobral dosc sporo wydaje mi sie gdyby byl to problem spryskiwaczy pobieral by paliwo caly czas nie tylko czasami a pompa wydaje mi sie ze pracuje zawsze dlatego jak ludzie jezdza na samym gazie pompy wysiadaja bo pracuja na sucho tak mi sie przynajmniej wydaje
  • Poziom 18  
    Robiłem kilka instalacji LPG na szybko do Anglii i Irlandii.Koledzy montowali LPG i warunek to zrobić ok 2000 km w kraju . Na małych odcinkach po mieście długo jest osiągnąć temp. przełączenia na gaz.(E-220) . Na autostradach jest OK.,Temp. LPG-PB do zmiany.pozdro.
  • Poziom 2  
    ustawione jest na 30 stopni przelancza sie srednio po 3 kilometrach
  • Poziom 18  
    3 kilometry po mieście czy trasie ? Jaka temperatura jest na liczniku ?.
  • Poziom 22  
    W stagu jest opcja "wyłącz przy pierwszym", chodzi o to że po pierwszym mocnym spadku ciśnienia gazu auto powinno przejść na zasilanie pb(reduktor niewyrabia,coś nie tak z wielozaworem).Podjedz do gazownika i niech sprawdzi czy ta opcja jest odznaczona.Jeżeli nie, to niech odznaczy(wtedy się okaże ile może pociągnąć twój reduktor).Jeżeli opcja jest odznaczona to tak jak piszą przedmówcy, nieszczelne wtryskiwacze pb.