Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SUBWOOFER

chudy005 15 Lip 2004 23:03 1380 9
  • #1 15 Lip 2004 23:03
    chudy005
    Poziom 12  

    Witam:)

    Potrzebuje jakiś dobry projekt na subwoofer z głośnikiem 30cm, nie chce programów do obliczania bo się na tym nie znam. No i oczywiście aby obudowa była z bass-reflexem. Czekam na projekty:D

    0 9
  • #2 15 Lip 2004 23:23
    ADAMM_85
    Poziom 17  

    XLS 12" + pasive radiator XLS 12" + PA300 + obudowa MDF 2x16mm, 30l.... może być?? Przepiękny projekt, ale cena też powala, nie napisałeś ile masz kasy, więc co ja ci mogę napisać :P Człowieku, napisz podstawowe rzeczy np. do ile kasy, gdzie ma grać, co lubisz, nawet do czego ma służyć, choć myśle, że powyższy projekt spełnił by oczekiwanie większości użytkowników!!! Pozdro

    0
  • #3 15 Lip 2004 23:32
    irek2
    Poziom 40  

    Jak sie na tym nie znasz a wnioskuje ze nawet nie chcesz sie poznac to kup sobie gotowy subwofer i nie zawracaj glowy. Bo zaraz napiszesz ze sie nie znasz na sklejeniu obudowy czy przylutowaniu kabelkow do glosnika.

    0
  • #4 15 Lip 2004 23:38
    ADAMM_85
    Poziom 17  

    Hehe, jeżeli ktoś chce sobie robić, to musi w tym doszukiwać się czegoś więcej, i to napewno nie oszczędności, bo potem okazuje się, że kase w błoto się wywaliło, czego chyba nie lubimy robić :-) No chyba, że komuś zbywa :-)

    0
  • #5 16 Lip 2004 11:08
    micho a
    Poziom 35  

    poczytaj troche powiedzmy ja ci wyśle projekt a na następny dzię n bedzie temat pomocy z subem projektu xxx bo do bani gra najlepiej poszukaj jak się winisd obsługiwać i samemu sobie zaprojektować ale jeśli już to napisz
    -kasa ile masz
    -jaki wzmacniacz
    -dlaczego akurat 30cm i br (nobo tego nie rozumiem )
    -do jakiej muzy i inne szczegóły

    0
  • #6 16 Lip 2004 11:56
    tomaszo
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Musisz sie troche pomeczyc. Poszukaj tematow typu :"korzystanie z Winsd" - cos podobnego zalozylem i sie rozpisalem, kilku Kolegow tez dolozylo cenne porady. Jesli po tym nie da rady, to lepiej sie nie brac ;)

    0
  • #7 16 Lip 2004 13:47
    tomaszo
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Przemek 13 - ty chyba zwariowales!!!

    Napisz nam ile mozesz na to przeznaczyc, cos zaproponujemy i policzymy :D
    Za 380 zl to juz mozna aktywniaka zrobic, ktory bedzie gral zadowalajaco...Projekt, cholera w Winsd...2 minuty pracy lacznie z wklepywaniem parametrow...
    -----

    Post Przemka13 zniknal...Ale panowie - nie widzicie :D buzki? tez sie troche podsmiewuje.. ;)

    0
  • #8 16 Lip 2004 15:56
    ADAMM_85
    Poziom 17  

    Człowieku Przemek żartował :P Napisz jakie pomieszczenie, jakiej muzyki słuchasz, jaki bas lubisz, miększy, twardszy, sam określ swoje preferencje, bo my tobą nie jesteśmy i nam może się coś podobać, a tobie nie :P Chesz fajnego suba, pomyśl o SLS chociaż 8" i przykładowo PA300, będziesz miał takiego suba, że się wszyscy posrają, ale pod warunkiem, że wszystko zrobisz. Koszt około 800zł :-) A za mniejszą kasę może ARN312, albo Beyma 12br70, ale mam dla ciebie propozycje, sam poszukaj sobie głośników wrzóć tu i my pomyślimy, bo takie pisanie jest do bani....

    0
  • #9 18 Lip 2004 12:07
    Przemek13
    Poziom 12  

    Niestety, moderatorzy są skostniali i bez poczucia humoru. Nie tylko na tym forum więc widać że władza odbija i zaślepia. Brak możliwości kontaktu i rzeczowej rozmowy (moderator nie odpowiada na GG i wiadmości prywatne, a przepraszam raz napisał). Uprzejmie więc proszę szanownego sztywniaka moderatora o zablokowanie konta i nie wysyłania informacji o wiadomościach prywatnych, notatkach i innych bzdrurach. . Oczywiście wątek zostanie usunięty, bo jest niewygodny. Ale już się przyzwczaiłem. Nie pozdrawiam moderatorów, pozdrawiam wszystkich normalnych użtkowników.

    0
  • #10 18 Lip 2004 14:49
    micho a
    Poziom 35  

    :arrow: przemek13 10000000000% poparcia :D

    natomiast autorowi tematu proponuje lw1200 4 om koszt 95 zł głośnik nie schodzi poniżej 40 hz (buda najlepsza 50l 40hz strojenie ) fajnie gra mimo 90db spl wytwarza dośc duże natężenie i ma tą zalete że dob5ze gra nawet ze słabymi wzmakami rzędu 20-30 wat (ja mam lw1200 8om w budzie 60l 40hz napędzam ulepszoną końcówką z ws 303 czyli 25wat 8om i w pokoju 9wkw wystarcza na tręsienie ziemi :D ) i koszt takiego suba z tym lw1200 4 om i np tda 2050 (30wat 4 om) to pewnie mniej jak 200zł z obudową i nowym głośnikiem a sądze że w małym pokoju się sprawdzi :D
    a jak stwierzisz że za słaby ten sub to zmieniasz końcówke na powiedzmy coś typu eltrona czyli tranzystor 100wat 4 om albo mosfet 150wat 4 om tylko przy tym ostatnim radził bym już uważać z przesterami :D

    generalnie koszt najlepszej wersji mojego pomysłu czyli lw1200 4om mosfet 150wat 4om to pewnie mniej jak 300 zł co jest na razie najtańszą propozycją ale jeśli masz to porównywać do jbl albo infinity to nawet się za to nie bierz!!!!

    PS ten ostatni konfig na lw jest moim marzeniem :) :)

    0
  Szukaj w 5mln produktów