Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Praca inżynierska - temat

12 Sty 2010 14:25 5486 4
  • Poziom 11  
    Witam

Od kilku miesięcy zastanawiam się nad tematem pracy inżynierskiej i niestety nie przyniosło to żadnych rezultatów.
    Do końca miesiąca mam możliwość zgłoszenia własnego tematu, później będę zdany na łaskę promotora i jego pomysłowość. Dlatego chciałbym mimo wszystko znaleźć taki temat, który nie będzie męczył mnie przez kolejny rok.
    Wiem, że takie tematy powinny być sprawą indywidualną, ale nie mam jakichś szczególnych zainteresowań, które mógłbym przełożyć na pracę inżynierską, dlatego proszę o radę.

Studiuję informatykę stosowaną (techniczną), dlatego mam dość szeroki zakres materiału, ale mimo wszystko nie mogę wybrać czegoś dla siebie. Dlatego chciałem prosić osoby które pisały już swoją pracę lub orientują się w temacie i są w stanie podrzucić mi jakiś temat. Chciałem napisać jakąś aplikację sieciową (CMS, sklep internetowy, system ogłoszeń), ale nie wiem czy są to dobre tematy na pracę inżynierską.
    Ostatnio programuję nieco w Asemblerze mikrokontroler 8051 i wydaje mi się to dość interesującym zagadnieniem (nie asembler, ale samo programowanie różnego typu kontrolerów itp.), niestety wiedza która posiadam na ten temat jest raczej niewystarczająca, jak na pisanie pracy.
    Poza tym orientuję się w C++, Delphi, Java, PHP, CSS, HTML, Pascal.

Jeżeli ktoś może pomóc dobrą radą i jakimś ciekawym pomysłem, będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam
  • Computer Controls
  • Użytkownik usunął konto  
  • Computer Controls
  • Poziom 11