Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fort Escort 16v 1997 szybko spadają obroty i gaśnie

13 Sty 2010 13:31 3393 2
  • Poziom 12  
    Witam
    Mam taki problem jak w temacie, fort escort 16v 1,6 tylko benzyna, auto nie posiada instalacj gazowej. Auto zapala bez problemu,po zapaleniu wolne obroty utrzymują się normanie, nie falują obroty, przyśpiesza normalnie i ma moc, nie szarpie i nie strzela w rurę, w czasie jazdy po wysprzęgleniu obroty szybko spadają i prawie za każdym razem gaśnie, podniosłem maskę na wolnych obrotach dodawałem gazu i puszczałem gaz i słyszałem po puszczeniu gazu jak obroty już spadły do miniumum szum w okolicach filtru powietrza koło wtyczki na obudowie wkładu filtru, ten szum mogę określić jakby zasysanie lewego powietrza.
    Jeżeli ktoś potrawi mi pomóc w tym temacie będę wdzięczny i z góry serdeczne dzięki, poczytałem trochę na forum o sondzie lambda o czujniku vss na lince prędkościomierza, silniku krokowym, czy zmienna pogoda typu wilgoć lub mróz mogą mieć wpływ, paliwo tankuje na firmowych stacjach ale nie wiem co odpowiada za szybkie spadanie obrotów
    pozdrawiam
  • Poziom 11  
    witam kiedyś miałem taki sam problem wszystko działało silniczek idealnie chodził a jak nacisnąłem na sprzęgł to gasł , u mnie była to przyczyna zasysania lewego powietrza między kolektorem ssącym a gaźnikiem - nie wykluczone że i u ciebie jest ten sam problem , chociaż może to być i zła pogoda . Może na przewodach masz przebicie i teraz w zimie pod wpływem wilgoci któryś przewód jest zły-sprawdź je.
    Spróbój przy tym filtrze to lewe powietrze jakoś zatkać być może to jest to - bo moim zdaniem to raczej jest wina ciągnięcia lewego powietrza , posprawdzaj wszystko jeszcze raz dokładnie-pozdrawiam
  • Poziom 12  
    Witam ponownie, nadal mam problem z gaśnięciem auta po przegazowaniu i po wysprzęgleniu w czasie jazdy szybko obroty spadają i gaśnie. Po odłączeniu kostki od potocznie zwanego silniczka krokowego (nastawnik wolnych obrotów) auto zachowuje się bez reakcji po przegazowaniu gaśnie, sprawdzałem też zawór odpowietrzenia skkrzyni korbowej napewno jest do wymiany bo przepuszcza w dwie strony, na wężyku od tego zaworu słychać ciche zasysanie lewego powietrza jak zatkam ten wężyk to wyrażnie obroty wzrastają i po chwili gaśnie auto, zdarza się też, że czasem na ciepłym silniku obroty falują a czasem utrzymują się wolne obroty, jeszcze raz proszę o pomoc myślę , że jednak to przyczyna popularnie zwanego silniczka krokowego. Mój silnik to zetec 1600 16V na wielopunktowym wtrysku a nie gażnik.
    Proszę o pomoc i pozdrawiam