Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw golf II nie odpala gdy stoi przez noc na dworzu

vw golf techik 13 Sty 2010 20:55 3308 9
  • #1 13 Sty 2010 20:55
    vw golf techik
    Poziom 8  

    Co może być przyczyną że samochód nie odpala gdy stoi przez noc na dworze? Odpali dopiero gdy podładuje akumulator, albo użyje kabli rozruchowych (akumulator pół roczny) Mój samochód to vw golf II, czy to alternator?

    0 9
  • #2 13 Sty 2010 21:14
    kwok
    Poziom 39  

    Albo duży pobór prądu, na postoju albo aku kaput, albo zbyt małe ładowanie i aku jest notorycznie niedoładowany.

    0
  • #3 13 Sty 2010 23:39
    vw golf techik
    Poziom 8  

    aku poł roczne więc powinno być dobre. i czasami on nawet nie zakęci tylko jak przekręce kluczyk to kontrolki zgasną a silnik sie nie odzywa. i wtedy jak podładuje aku np na kable to pali?:|

    0
  • #4 13 Sty 2010 23:42
    kwok
    Poziom 39  

    to pzostają albo pobór prądu na postoju albo niedoładowany aku=słabe ładowanie - miernik w rączkę i do roboty albo do elektryka

    0
  • #5 14 Sty 2010 03:57
    RobertLodz09
    Poziom 29  

    Objawy o jakich kolega pisze wskazują na niedoładowany-rozładowany akumulator a to że ma "tylko" pół roku o niczym nie świadczy. Tak jak kolega KWOK napisał miernik i rano do samochodu zmierzyć napięcie aku. przed rozruchem itd..Pozdrawiam

    0
  • #6 21 Sty 2010 22:31
    zubr2719
    Poziom 9  

    co wy tu piszecie za głupoty!!!
    sprawdź najlepiej klemy., bo najprawdopodobniej jeżeli jest dobry aku (jak mówisz) to porostu nie ma masy... posprawdzaj dpbrze klemy! i to moze byc również przyczyną niedoładowania przez alternator, ja tak miałem
    pozdro

    0
  • #7 29 Sty 2010 15:20
    mateuszma
    Poziom 10  

    moim zdaniem alternator w sumie klemy tez mogą być zasiedziałe a to że aku. ma poł roku to nie znaczy ze musi być dobry bo może być zepsuty ;)

    0
  • #8 29 Sty 2010 15:32
    Hucul
    Poziom 39  

    Po pierwsze : naładować dobrze akumulator .
    Po drugie : sprawdzić ładowanie w samochodzie .
    Po trzecie : sprawdzić pobór prądu przez auto po wyjęciu kluczyka .
    Po czwarte : oczyścić klemy i zabezpieczyć wazeliną techniczną czy innym preparatem .
    Po piąte napisz ile kilometrów robisz dziennie i jakie odcinki jednorazowo .

    1
  • #9 29 Sty 2010 15:38
    boryk
    Poziom 11  

    Sprawdz jaki masz pobór prądu po zamknięciu drzwi i wyciągniętym kluczyku może masz coś z instalacją.Najprościej po skączonej trasie odłącz klemę od masy i na rano podłącz i wtedy zobacz

    0
  • #10 29 Sty 2010 15:41
    gimak
    Poziom 38  

    To co pisze Hucul, a doraźnie na na taką przypadłość w polskich samochodach (maluch, fso, polonez) z powodzeniem stosowałem zmniejszenie przerwy na świecach do 0.5 mm.

    0