Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B6 2.0 TDI BKP 2006 rok ciężko zapala

Seboll1985 13 Sty 2010 23:52 36109 25
  • #1 13 Sty 2010 23:52
    Seboll1985
    Poziom 12  

    Witam serdecznie. Mam następujący problem. Passat B6 2006r. 2.0 TDI 140KM silnik BKP SIMENS. Auto przyjechało do mnie na sznurku. Sprawdziłem wtryski okazało się że jeden jest walnięty. Miałem komplet z innego silnika po 30tyś włożyłem. Auto odpaliło od tyknięcia. Rozgrzałem auto do 90stopni wszystko pięknie wkręca się na obroty równiutko pracuje. Zgasiłem i próbowałem zapalić. Auto nie zapala:/ Zapaliło za 3-4 razem. Zgasiłem i znowu to samo. Poczekałem aż troszkę ostygło i zapaliło o tyknięcia. Po podkłączeniu VAG-iem brak błędów...Nie wiem czy ta usterka miała miejsce przed wymianą wtrysków...wiadomo że klient twierdzi że nie aczkolwiek trochę mu nie wierze...Bardzo proszę o pomoc!!!

    Pozdrawiam

    4 25
  • #2 14 Sty 2010 05:18
    fil2006
    Poziom 27  

    odczytaj błędy gatewey ,immo,silnik ,sprawdz poziom oleju,sprawdz kolor paliwa ,sprawdz pompę w zbiorniku paliwa czy pracuje ma działć po włączeniuzapłonu jak w benzynowych silnikach .

    4
  • #3 14 Sty 2010 13:17
    Seboll1985
    Poziom 12  

    Brak jakichkolwiek błędów...odczytawałem Vag-iem,Multiscanem, ST-6000 i nic...pompa paliwa pracuje...

    4
  • #4 26 Mar 2010 20:06
    Seboll1985
    Poziom 12  

    Temat możemy zamknąć...wtryski które założyłem nie były odpowiednie...auto miało moc i niby wszystko ok tylko nie raz kręciło za 2-3 razem...po wymianie wtrysków odpala normalnie

    3
  • #5 27 Mar 2010 08:13
    dugi.1985
    Poziom 20  

    Kolego jak wkładasz używane pompo wtryskiwacze to ważne jest żeby zastosował nowe uszczelki. Włożysz na starych to głowica może się zapowietrzać (kanały paliwowe wewnątrz głowicy). I nowe śruby bo już widziałem jak pompo wtrysk urwał śrubę mocującą i głowica do remontu bo niezły bajzel w środku się narobił (z gniazda się jajo zrobiło).

    0
  • #6 11 Lis 2010 12:08
    grzmos11
    Poziom 9  

    Witam serdecznie.mam problem z moim paskiem b6 1,9 tdi 105km czasami nie chce odpalic .odpala nawet po dziesiátym razie(czasami)po podlaczeniu VAG stale pojawiajá sie dwa bledy 05488 (ecu blocked P1570) i 02811(ecu electric lock steering column J764 nie jestem tylko pewien cz to bylo j czy i w ostatnim potem po kilku dniach jazdy pojawiaja sie nastepne i coraz goej z odpalaniem.prosze o pomoc.

    5
  • #7 12 Lis 2010 08:33
    dugi.1985
    Poziom 20  

    Kolego to tylko do ASO i wymiana blokady kolumny kierowniczej w ok 1000zł sie wyrobisz :P

    0
  • #8 12 Lis 2010 17:32
    grzmos11
    Poziom 9  

    a innaczej sie nie da ? moze jakas wymiana czujnika albo czegos?

    3
  • #9 22 Lut 2011 09:07
    kraker9
    Poziom 2  

    Witam jestem stosunkowo nowym użytkownikiem tego serwisu, a więc pewnie zaraz dostanie mi się za to że tu pisze.

    Ale mam Passata b6 2006r. 170KM i występuje u mnie problem z odpalaniem ALE INNY NIŻ U WIĘKSZOŚCI tzn. jak wkładam kluczy wszystkie kontroli zgasną itd chcę odpalić silnik rozrusznik kręci ale cała elektryka przygasa efekt jest taki jakbym miał kompletnie wyładowany akumulator a tak nie jest próbowałem na kilku i efekt ten sam. LECZ pomaga gdy włożę kluczy kontroli się zaświecą i wyłożę tak 3-4 razy i silnik odpala od razu. Ale gdy temperatura jest niższa jest coraz gorzej, tak siedzie je tylko rano bądź po dłuższym postoju znaczy czym bardziej silnik jest zimny efekt złego odpalania się pogłębia.
    Nie podłączałem jeszcze żadnego urządzenia do diagnozy bo aktualnie mam samochód u lakiernika.

    6
  • #10 26 Lut 2011 01:26
    szajbus181
    Poziom 15  

    Kolego nie radziłbym ci oddawać paska do wymiany kolumny kierowniczej do byle jakiego warsztatu bo mogą narobić więcej bigosu niż to warte i wtedy będzie to kosztować 5tyś a nie tyś. Problem leży w tym że w kolumnie masz sterownik który trzeba zakodować VASEM przez online bo inaczej nowa kolumna zblokuje całą elektronikę. Nie znam magika który by to zakodował VAGIEM jeśli taki jest to szacun dla niego. Pracowałem dość długi czas w serwisie VW/AUDI i to był dość częsty przypadek z tymi nieszczęsnymi paskami. Pozdrawiam i daj znać jak ci poszło

    Dodano po 1 [minuty]:

    kraker9 napisał:
    Witam jestem stosunkowo nowym użytkownikiem tego serwisu, a więc pewnie zaraz dostanie mi się za to że tu pisze.

    Ale mam Passata b6 2006r. 170KM i występuje u mnie problem z odpalaniem ALE INNY NIŻ U WIĘKSZOŚCI tzn. jak wkładam kluczy wszystkie kontroli zgasną itd chcę odpalić silnik rozrusznik kręci ale cała elektryka przygasa efekt jest taki jakbym miał kompletnie wyładowany akumulator a tak nie jest próbowałem na kilku i efekt ten sam. LECZ pomaga gdy włożę kluczy kontroli się zaświecą i wyłożę tak 3-4 razy i silnik odpala od razu. Ale gdy temperatura jest niższa jest coraz gorzej, tak siedzie je tylko rano bądź po dłuższym postoju znaczy czym bardziej silnik jest zimny efekt złego odpalania się pogłębia.
    Nie podłączałem jeszcze żadnego urządzenia do diagnozy bo aktualnie mam samochód u lakiernika.


    Odczytaj błędy najlepiej całego GATEWAY-a i daj znać co wyszło??

    2
  • #11 15 Mar 2011 07:53
    dugi.1985
    Poziom 20  

    Potwierdzam to co kolega wyżej. Sam sterownik w kolumnie nie jest taki drogi coś koło 400zł, ale jest to element immo i trzeba to kodować w ASO. Z robotą na pewno w 1kzł się wyrobisz.

    0
  • #12 13 Cze 2012 23:46
    Seboll1985
    Poziom 12  

    Taki sterownik da się zregenerować za ok 500-600...ewentualnie nowy i przewalić immo...w sumie koszty wyjdą podobne

    0
  • #13 23 Wrz 2012 16:36
    serwer20082009
    Poziom 14  

    dugi.1985 napisał:
    Potwierdzam to co kolega wyżej. Sam sterownik w kolumnie nie jest taki drogi coś koło 400zł, ale jest to element immo i trzeba to kodować w ASO. Z robotą na pewno w 1kzł się wyrobisz.



    Pin wyciągam sam:) Rygiel nowy oryginalny też koduje sam:) Żadne online co wy za głupoty opowiadacie. Jak ktoś się zna to zrobi jak nie to nie zrobi:)

    0
  • #14 08 Gru 2012 19:38
    mmmmmzzzzz
    Poziom 1  

    Witam mam problem z passatem B6 diesel 2,0 . auto nie odpala tylko i wyłącznie powyżej minus 10 st. byłem na servisie wymienili czujnik kierownicy i nic to nie dało . miga mi kontrolka od świec żarowych wymieniłem świece dalej nic . czy ktoś może mi pomóc ???

    3
  • #15 03 Sty 2013 12:08
    desperado1969
    Poziom 2  

    Witam.Mam Passata B6 2.0TDI 2007r.Mój problem polegał na tym,że
    auto odpalało po czym zaraz zgaslo a komputer pokazywał "Steering wheel malfunction"
    pojawiała sie kontrolka czerwona kierownica i komunikat "steering column lock defective"
    czasami musiałem wielokrotnie wkładać i wyciagać kluczyk aby odpalic auto,
    po włożeniu kluczyka nie było zadnej reakcji,nie zapalały sie żadne kontrolki pomagało wtedy np.wielokrotne włożenie i wyciagniecie kluczyka,
    na wyswietlaczu pojawiała sie informacja o błedzie immobilisera i auto nie chciało odpalić
    Szukałem,dzwoniłem,czytałem aż trafiłem do firmy z Poznania, znali temat od podszewki,naprawili na nowych i orginalnych czesciach z VW,ponieważ wiem jaką trzeba nieraz mękę przejść aby znaleść kogoś odpowiedniego podaje ich adres www.elektronic-serwis.pl myślę,że innym passatowcom ułatwi to znacznie życie:)Pozdrawiam

    2
  • #16 24 Sty 2014 18:01
    kris8787
    Poziom 9  

    kraker9 Witam mam pytanie czy poradziles sobiez problemem odpalania passata bo mam ten sam problem

    0
  • #17 25 Sty 2014 13:37
    misiek95
    Poziom 11  

    witam mam podobny problem w 2005 a4 2.0 tdi ciezko odpala i trzesie na wolnych obrotach

    diagnostyka nic nie pokazuje wymieniona wiazka do wtryskow nowy rozrzad nic nie zmienil przejechane 160tys km

    jakis pomysl?

    -2
  • #18 28 Sty 2014 19:29
    granderocco
    Poziom 1  

    kolego jak przenosi drgania to na 90% dwumas do wymiany lub regeneracji... posłuchaj tylko na zimnym jak zapali czy coś klekocze, jeśli tak to na 100% dwumas.

    1
  • #19 29 Sty 2014 20:32
    kris8787
    Poziom 9  

    Witam mam problem z passatem 2.0 bkp .Mianowicie przy temperaturze ponizej 0 jest problem z odpalaniem a kontrolka od swiec żarowych po przekreceniu kluczyka swieci sie tylko sekunde i gasnie a wydaje mi sie ze powinna swiecic co najmniej 10 podczas grzania sie swiec .... (chyba nie grzeją )blad jaki pokazuje to P1618 18026. Przekaźnik J52 świec żarowych. Zwarcie z potencjałem plus. Po wielkim trudzie odnalazlem go gdzie sie znajduje i wlasnie czekam az bedzie dostepny w sklepie ale nie wiem czy jego wymiana cos pomoze...
    chcialbym sie dowiedziec jak dlugo powinna sie palic kontrolka od swiec zarowych przy odpalaniu zimnego silnika w temperaturze - . Dodam ze auto odpali po wielkim trudzie ale jak to diesel bez swiec zarowych ( akumulator wyladowany od krecenia ). Z gory dzieki za odpowiedz

    7
  • #20 02 Lut 2014 09:50
    darek2505
    Poziom 20  

    Jeżeli sprawa rygla to można naprawić,można wymienić na nowy.
    Można obejśc rygiel kierownicy i będzie problem rozwiązany na zawsze.
    Osobiście zawsze robię ten trzeci.
    Wariantów cała masa,niestety nie na odległość.

    2
  • #21 03 Lut 2014 23:53
    kris8787
    Poziom 9  

    Rygiel od kierownicy ma cos wspolnego z swiecami zarowymi?
    Jesli tak to jak to sprawdzic czy napewno?

    0
  • #22 04 Lut 2014 06:56
    darek2505
    Poziom 20  

    Absolutnie nie ma ,ale w tym wątku napewno!Nie czytasz wszystkiego.

    desperado1969 napisał:
    Witam.Mam Passata B6 2.0TDI 2007r.Mój problem polegał na tym,że
    auto odpalało po czym zaraz zgaslo a komputer pokazywał "Steering wheel malfunction"
    pojawiała sie kontrolka czerwona kierownica i komunikat "steering column lock defective"
    czasami musiałem wielokrotnie wkładać i wyciagać kluczyk aby odpalic auto,
    po włożeniu kluczyka nie było zadnej reakcji,nie zapalały sie żadne kontrolki pomagało wtedy np.wielokrotne włożenie i wyciagniecie kluczyka,
    na wyswietlaczu pojawiała sie informacja o błedzie immobilisera i auto nie chciało odpalić
    Szukałem,dzwoniłem,czytałem aż trafiłem do firmy z Poznania, znali temat od podszewki,naprawili na nowych i orginalnych czesciach z VW,ponieważ wiem jaką trzeba nieraz mękę przejść aby znaleść kogoś odpowiedniego podaje ich adres www.elektronic-serwis.pl myślę,że innym passatowcom ułatwi to znacznie życie:)Pozdrawiam

    2
  • #23 04 Lut 2014 11:44
    kris8787
    Poziom 9  

    masz racje kolego.Moj blad! bo pomyslalem ze przy uszkodzonym ryglu i po włożeniu kluczyka moga sie nie załanczac wszystkie przekazniki np od swiec ...Sorki za nie uwage moja nie wiedza spowodowana jest tym ze nie jestem mechanikiem a zwyklym uzytkownikiem auta Pozdrawiam

    0
  • #24 04 Lut 2014 12:49
    Piotr Kajdanek
    Poziom 10  

    Panowie, ale co z tym ciężkim odpalaniem?

    3
  • #25 04 Lut 2014 17:02
    kris8787
    Poziom 9  

    u mnie kolego prawdopodobnie jest uszkodzony przekaznik od swiec zarowych o nr 0281003032 (znajduje sie on pod skrzynka od duzych bezpiecznikow ktora umiejscowiona jest na lewym blotniku kolo akumulatora.W piatek bede zmianial ten przekaznik na nowy wiec napisze czy autko lepiej odpala. A u ciebie kolego na zimnym silniku ile sekund swieci sie kontrolka od swiec zarowych ? podlanczales pod komputer paska ? Pozdrawiam

    5
  • #26 21 Sie 2014 09:19
    kkkkkkkkaczor
    Poziom 2  

    witam posiadam passata b6 2.0 tdi 136 km oznaczenie silnika BMA i mam z nim mały problem . Auto jak jest zimne pali na tzw dotyk a jak jest ciepły trzeba go pokręcić z 3-5 sekund i auto odpala . co to za przyczyna?

    13